Gå til innhold

Hjeeeeelp


miamarlena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! :) ser jo hvor bra du ser ut, så regner med du har peiling på dette ;)

De lærde strides om dette :fnise: Men jeg føler selv at jeg har et sunt forhold til mat og kosthold, og ser at venninner som har gjort det samme har fått utrolige resultater :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer fant jeg ut at jeg hadde gått opp 13 kg på ett år, 10 av kg fikk jeg av på under en mnd med en hardcore diett og streng treningsplan! Ingenting er umulig!

Jeg veide 65,5 kg og er 160 høy. Nå veier jeg 53 kg. Har fremdeles ikke gått opp etter endt diett, tvert imot! Skal sies at jeg nå følger et kosthold med 5 måltider om dagen, godteri en dag i uken og trening 4 dager i uken. Dietten ga meg en pangstart, er kjempemotivert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man absolutt skal drikke og likevel minimalisere kaloriinntaket er det helt riktig ren sprit som er mest effektivt, evt. blandet med noe uten kalorier (sånn som light-brus).

Jeg pleier alltid å anbefale at man blir whisky-snobb. Da kan man få en liten skvett brennevin til å vare riktig så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Kjempegod motivasjon dette her! :)

Ja alkohol er farlig, men sprit med lettbrus er nok det beste, og ikke drikke så mye er nok lurt!

Hva bestod dietten din av puffy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer fant jeg ut at jeg hadde gått opp 13 kg på ett år, 10 av kg fikk jeg av på under en mnd med en hardcore diett og streng treningsplan! Ingenting er umulig!

Jeg veide 65,5 kg og er 160 høy. Nå veier jeg 53 kg. Har fremdeles ikke gått opp etter endt diett, tvert imot! Skal sies at jeg nå følger et kosthold med 5 måltider om dagen, godteri en dag i uken og trening 4 dager i uken. Dietten ga meg en pangstart, er kjempemotivert!!

Hvordan gjorde du det? Hva spiste du, trente og hvordan motiverte du deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått ned 2 kilo!

Problemet er at i dag ble jeg veldig sulten og har spist ca 2300 kalorier.

Har vært på 1400 kalorier pluss mye trening.. er det for lite kanskje, siden jeg fikk ett sånt sug i dag?

Ny dag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...