Gå til innhold

Uvi


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Har pådratt meg en uvi igjen. Har hatt det en gang i halvåret de to siste årene.

Jeg har tatt tranebær kapsler og drikker masse tranebær juice. Det jeg lurer på nå er egentlig hvor ofte jeg burde gå på do? For jeg "må på do" hele tiden nå og merker ikke om det er "ordentlig på do" jeg må eller om det bare er uvi som tuller.

Hater virkelig å ha dette svineriet. BLÆH.

(Vurderer å dra på legevakta i morgen eller på onsdag og få antibiotika om det ikke blir bedre etter kapsler og juice. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det hele tiden jeg også, gå til legen så du ikke får nyrebekkenbetennelse. Hakket verre det!

Enig, tisser du blod er dette helt normalt, men likevel lurt å gå til legen så ikke det utvikler seg til nyrebekkenbetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fram til du kommer deg på legevakta anbefaler jeg deg å drikke MYYYE, det gjør faktisk at du må mindre på do! (Iallefall for meg.) I tillegg vil det ikke komme like mye blod og gjøre like vondt. Jeg bruker å drikke kaldt vann med sitronjuice og sugerør (da drikker jeg mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Jeg drakk ca 1liter tranebær juice i natt og satt på do store deler av natta.

Nå stinker urinen såpass at jeg nesten brekker meg. Haha, kroppen er ekkel til tider as.

Og nå sitter jeg og drikker enda mer juice og skal ta tranebær-kapsler i tillegg.

Jeg føler meg bedre i dag med tanke på at jeg ikke har den "jeg MÅ på do" følelsen hele tiden. Tenker jeg ser an litt utover dagen. :)

Endret av snoopy_93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UVI skal man ikke spøke med, du burde så aboslutt dra til legen!

Symptomene kan roe seg ned, men bakteriene kan vandre opp til nyrene fordet. Sjansene for at det kommer tilbake fort er veldig stor når du selvbehandler deg med juice og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...