challenger Skrevet 28. oktober 2011 #361 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvem tror dere vinner hele greia egentlig? Og hvor lenge er det igjen? Håper på at Adrian vinner jeg, men tror dessverre at enten Nicklas, Tina eller Khalid vinner:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #362 Del Skrevet 28. oktober 2011 jeg håper adrian vinner. jeg missliker tina med de spaghetti leppene hennes. Khalid ser dum ut, men han spiller bra ass. Mehek,ida,Lars aka langbein burde egentlig ryke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 29. oktober 2011 #363 Del Skrevet 29. oktober 2011 jeg missliker tina med de spaghetti leppene hennes. Hva er spaghetti lepper? :gjeiper: Tynne? Håper Adrian vinner, men tror Tina med sin flaks kan vinne. Men tror mest at Khalid vinner. Det har jeg trodd helt fra starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 29. oktober 2011 #364 Del Skrevet 29. oktober 2011 Adrian er en kul fyr! Bitch please 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #365 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva er spaghetti lepper? :gjeiper: Tynne? Håper Adrian vinner, men tror Tina med sin flaks kan vinne. Men tror mest at Khalid vinner. Det har jeg trodd helt fra starten. hahhaha ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. oktober 2011 #366 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har vært borte fra Fristet i to uker. Hvem er det som har gått ut de siste to ukene. Så på reprisen av Jenny var ute, men hvem gikk ut før hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 31. oktober 2011 #367 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har vært borte fra Fristet i to uker. Hvem er det som har gått ut de siste to ukene. Så på reprisen av Jenny var ute, men hvem gikk ut før hun? Lene. En krangel mellom henne og Mahek som kulminerte i at Lene ville dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. oktober 2011 #368 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvem var Lene igjen?? Var det hun som kom tilbake etter å ha blitt stemt ut tidligere? Hun som klagde så fælt og var sur hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #369 Del Skrevet 31. oktober 2011 De to tvillingene, er det de som var med i charterfeber eller et lignende program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #370 Del Skrevet 31. oktober 2011 Oh-em-gee, det er de slutty charterfeber-tvillingene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #371 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg virkelig DIGGER adrian.. Håper han vinner.. Syns det var kjipt at jenny gikk ut.. Var liksom hu og adrian som gjorde programmet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #372 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg virkelig DIGGER adrian.. Håper han vinner.. Syns det var kjipt at jenny gikk ut.. Var liksom hu og adrian som gjorde programmet.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. oktober 2011 #373 Del Skrevet 31. oktober 2011 De to tvillingene, er det de som var med i charterfeber eller et lignende program? Charterfeber ja... Men må si de virka litt mer oppegående nå i fristet enn de gjorde på charterfeber(men det kan jo ha vært en del skuespill osv da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #374 Del Skrevet 31. oktober 2011 PR-kåt much 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 31. oktober 2011 #375 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg virkelig DIGGER adrian.. Håper han vinner.. Syns det var kjipt at jenny gikk ut.. Var liksom hu og adrian som gjorde programmet.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 1. november 2011 #376 Del Skrevet 1. november 2011 hahahhahahaah! det var sååå lættis å se khalid med slaveklær, han å den svære ræven hans! LOL og Adrian som bare var så sur å ville kappe hodene på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 1. november 2011 #377 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg elsker enkelte av setningene Adrian kommer med, som: "Personlige trenere er et samfunnsproblem" "Jeg hater mennesker" "Jeg er ikke noe slavemateriale!" Synes han bør vinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 1. november 2011 #378 Del Skrevet 1. november 2011 Adrian er jo dritkul han da.. digger han! jeg merker at det ble mye bedre etter at Lene røk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. november 2011 #379 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg også synes Adrian er artig, han sier utrolig mye morsomt. "Det virker som dem har sagflis i huet". Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntyn Skrevet 1. november 2011 #380 Del Skrevet 1. november 2011 Haha, Adrian er helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå