Gå til innhold

Sliten og rar


Gjest 22_jente

Anbefalte innlegg

Gjest 22_jente

I det siste har jeg følt meg veldig uvel utseendemessig, er ikke helt i form, kviser og nupper over hele ansiktet og ser trøtt ut 24+7. Jeg er ikke den mest jålete eller overfladiske jenta du finner, bruker ganske lite sminke og produkter i ansiktet og håret. Bruker bare en fuktighetskrem fra nivea, maskara, rouge i kinnene og concealer for å dekke kviser og svarte ringer under øynene. Men nå de siste ukene\månedene har det ikke hjulpet meg noe, ser rett og slett ut som den trøtteste og minst velstelte ut, har prøvd å sminke meg annerleder, men det har ikke hjulpet noe. Har noen av dere kvinneguide-brukere noen råd å komme med når det gjelder skjønnhetsprodukter og sunne vaner i hverdager som hjelper å se dere opplagte ut og gir dere energi? Trenger så sårt noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Navifairy

Dette kan jo være så mangt, så jeg tror kanskje en tur til legen for noen blodprøver kan være lurt ;)

Det kan hende du mangler noen vitaminer og stoffer, som jern og folat.

Det er helt normalt og de fleste har nok opplevd det en gang i livet. :)

Ellers ville jeg jo tatt en gjennomgang av kostholdet.

Spiser du mye usunt? Spiser du regelmessig/ofte nok? Blir det mye hurtigmat? Drikker du nok? Er du normalt aktiv?

Nå skal det jo sies at mange ofte føler seg litt "utslitt" på denne årstiden. Skolen/arbeid er i gang igjen, det blir mørkere og kaldere og regn og vind sliter på hud og sinn.

Altså.. det er vanskelig å si, for det kan være så mye.

Mitt beste råd er derfor som sagt å ta en tur til legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...