AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg skal snart trekke visdomstennene mine, og lurer på hva folk har betalt for dette "inngrepet". Fortell også hva prisen inkluderer (operasjon, trekking++). Både private og offentlige tannleger. Hvor mye blir refundert og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Er det forresten normalt å betale rundt 10 000 totalt for alle tennene? Der tennene i underkjeven blir operert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #3 Del Skrevet 5. september 2011 Har bare trukket en, betalte ca 1800 og fikk refundert ca 1300 hos Nav. Det var hos en tannkirurg min vanlige, private tannlege gav meg rekvisisjon til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #4 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg fikk henvistning til spesialist (tannkirurg) på sykehus og betalte kun egenandel, hva nå den var på for 10 år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 5. september 2011 #5 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg betalte kun egenandel og ble operert på kjevekirurgisk avdeling på ullevål sykehus Min vanlige tannlege kunne ikke ha fjernet tennene på normal måte Nå er det hundre år siden så jeg husker ikke beløpet -Men i dag vil jeg tro det går på helsekortet /egenandel på sykehus. Rundt 300?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #6 Del Skrevet 5. september 2011 Vil bare tipse om at hvis du bor i en by med tannlegestudie så kan du få gjort det meste hos studenter til veldig mye lavere pris enn hos vanlige tannleger. Jeg går til tannlegestudentene i Tromsø og er superfornøyd. Studentene er forsiktige og nøyaktige, og de blir fulgt opp av veileder underveis som passer på at alt går riktig for seg. Prisen er så lav at jeg betaler med et bredt smil. Eneste ulempen er at det tar en god del lenger tid enn hos vanlig tannlege, men det synes jeg det definitivt er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå