Gå til innhold

Lampeskjermens bekjennelser

Lampeskjermen

Anbefalte innlegg

Synes du er kjempeflink jeg :jepp: Og ja, 5 km gåing er da laangt bedre enn ingenting...som å ligge på sofaen for eksempel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :klemmer:

Håper leggene er oppe å går til i morgen, det bøøør de. Kjenner jeg blir rastløs av å sitte/ligge :fnise:

Litt for mye treningsmotivasjon, Lampe?! :fnise:

Jeg knerta potetgullposen i går :kjefte: Og dip'en :kjefte:

Men det var kanskje 20 flak eller noe, så jeg er fortsatt flink :ler: Mr. Mann satt å kikket på at jeg åpnet posen og flirte godt når han så meg snuse langt nedi posen for å kjenne den gode lukten. Og jeg forsikret meg minst 1000ganger fra at jeg fortjente en liten smakebit, og Mr. Mann var jo selvsagt enig :rodmer:

Ellers ble det sofa hele dagen i går..

Men har begynt på to nye serier igjen da :fnise:

Jeg elsker serier, tror jeg følger med 5-6 forskjellige drama/komedie serier nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 flak potetgull ja...det har vel ikke skada noen før :fnise:

Hvilke serier følger du med på? Vi har helt dilla vi også, og følger med på en hel del. Stort sett komiserie da :) Vi laster ned fra nett vi :ninja:, så kan gjerne ha skikkelig serie-maraton på kveldene og helgene :)

Hvordan er stølheten? Blir det trening i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der :jepp:

Følger med på:

- Gossip Girl

- 90210 (nye versjonen)

- New Girl (komedie)

- Once upon a time (Veldig LOST lignende)

- Hart of Dixie (komedie/drama)

Satt i hele går kveld å kikket en del episoder av Hart of Dixie, men nå må jeg vente til det kommer ut nye episoder :sukk:

Jeg vil se alle med engang! :jepp:

Har ikke tålmodighet til å vente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stølheten tror jeg har gitt seg, eller den er der litt ennå. Men jeg føler at jeg MÅ få løpe litt snart..

Må få ut all energien, og nyte det å ha god samvittighet når jeg ligger på sofaen om kveldene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 km på mølla i går.. Men kjenner leggene verker nå. Men håper at en pause til onsdag gjør at de blir friske og raske snart.

Mandag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hei Lampe!

Hatt en fin helg?

Bra gjort å trene på søndager :tommelsmil: Merker du noe vektnedgang?

Åh, serier! :rodmer: Følger med på Gossip Girl, alltid sykt spennende! Elsker How I Met Your Mother også, men har en del episoder å ta igjen der. Fulgte med på Two and a half men, men har detti litt av lasset der. Må finne noen flere å se på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarah!

Hatt en kjempefin helg, kun avslapping og sofa :)

Elsker helg :rodmer: Hva med deg, noe spennende som har skjedd i helga?

Har egentlig bestemt meg for å trene annenhver dag, så i dag er det rett på trening etter jobb. Om ikke jeg blir forkjølet innen den tid, kjenner halsen begynner å verke og fryser hele tiden. Krysser fingrene for at jeg klarer å lure vekk influensaen.

Nja, ikke merket så mye vektnedgang egentlig.. eller kanskje litt..

Jeansene er ikke like trange lengre, dvs at jeg kan sette meg ned og fortsatt puste :ler: Men veide 60kg når jeg startet og tror jeg er på 58,5 nå. Men det varierer jo hver eneste dag :fnise:

Gossip Girl er fantastisk spennende, tenk deg å kunne levd som de - bare for en uke eller noe :rodmer:

90210 (den nye serien) er egentlig nokså lik GG, like mye spenning og drama, anbefales.

Og ikke minst anbefales Hart of Dixie, morsom serie.

Og New Girl - komedie som også er rimelig morsom.

(Jada Lampe - du har allerede skrevet hvilke serier du kikker på):klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

God morgen!

Høres ut som du har hatt en behagelig helg :) Ble det potetgull-date denne lørdagen da?

Jeg har vært i Oslo i helgen, og der var det fullt opplegg. Må ta igjen søvn denne uken ;)

Du er kjempeflink som trener annenhver dag :) Man må jo bare gjøre det. Men jeg kommer meg ikke i gang :sjenert: Herlig at buksene kjennes løsere, det er god motivasjon!

Skal sjekke ut de seriene du nevner :) Hart of Dixie og New Girl hadde jeg ikke hørt om.

Noen spennende planer denne uken?

Ha en super dag, Lampe!

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fått ny inspirasjon til å sjekke ut flere serier...ENDA flere...om det i det hele tatt er mulig :fnise: Har en laang liste over serier vi følger med på. Vil dere se...ja ok, her kommer de i tilfeldig rekkefølge :fnise:

- Chuck

- How I met your mother

- Dexter (venter på at det skal starte opp igjen...grrrr)

- Big Bang Theory

- Walking dead

- Community

- Fringe

- The office (den amerikanske versjonen - mye bedre enn den britiske)

- The Simpsons

- The modern family

- Frustrerte fruer

- Misfits

...kom ikke på noen fler i farta jeg :sjenert: Vi har noen flere nye vi at tenkt å sjekke ut også da. Er'e muuuli' :ler:

Har sagt det før, men sier det igjen; Så flink du er altså, Lampe :jepp: Selv har jeg fått stappet ryggsekken full, og er klar for en økt etter forelesning i dag. Trening annenhver dag høres veldig lurt ut. Kjekt å ha en rutine på det, innbiller meg da at det er lettere å komme seg ut av sofaen om man vet at det er dagen for trenings :)

Håper forkjølelsen holder seg unna. Ha'kke tid til sånt! :nei:

Kommet igang med lesingen da? Har du mange fag dette semesteret forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooohh.. Mange serier jeg må sjekke ut ser jeg :)

Gleder meg til å komme meg hjem å få sjekket de ut, listen din inneholdt masse spennende ser jeg :)

Mye lettere om man holder seg til annenhver dag, i tilfelle noe skulle dukke opp er det bare å fremskynde eller ta det igjen dagen etterpå. Og alikevel er det ikke lenge siden en har vært der.

Forrige uke ble det trening mandag, onsdag, fredag og søndag. Altså fire ganger. Mens denne uka blir det tirsdag, torsdag og lørdag, med andre ord bør jeg nyte å "bare" være på tre treninger denne uka :fnise:

Håper jeg også, endelig fått varmen i meg nå. Var på tide!

Har ikke tid til det, siden jeg skal på skolen på torsdag og fredag. Har tre fag dette semestet, det er altfor mye når en deltidsstudent. Men det har jo gått før, så det ordner seg nok.

Skal komme meg igang med lesing i dag. Jeg Looooooover!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Herreguuuud! Gled deg til denne ukens Gossip-episode! Er helt sjokka, og veldig trist :(

Hehe, bare 3 treninger, skikkelig slækk uke dette :fnise:

Nå er vi en dag nærmere helg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei EmmaL! :goodbye:

Elsker jo drama og komedie, så lenge det er på tv/pcen :fnise:

Hadde ikke orket å hatt det slik som de fleste i seriene har det, hver dag altså. Hadde nok blitt litt vél mye drama :)

Å… Jeg satt klistret foran pc skjermen i går, kom i tillegg en ny episode med Hart of dixie, så det ble nesten en og en halvtime, med full oppmerksomhet :popcorn:

Ble 8,5 km på mølla i går, 1 km var oppvarmingen (gåing, med 3% stigning)

Men forkjølelsen klarte jeg nok ikke å lure, kjente at svetten rant nedover ryggen mens jeg løpte så jeg skjønte at formen ikke var bra. Vanligvis blir jeg varm og svetter så vidt det er.

Så hele kvelden gikk med på å ligge på sofaen under dyna og svette/fryse omhverandre, søren som jeg hater feber!

Men kom meg på jobb i dag, men sitter her og fortsatt fryser og svetter… Kan jeg ikke bli frisk nå? Jeg har jo ikke tid til dette.

Var nesten på tur hjem i ti tiden i dag, men overlevde til lunsj, så da tenkte jeg at resten av dagen går bra også!

Skal jo på skolen fra lunsj og utover i morgen, og jeg har ikke tid til å miste de få samlingene vi har, så jeg får bare fortelle meg selv at jeg er ikke såååå syk.

Helg.. Kan du komme til meg snarest? Jeg savner deg så masse! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem fra jobb i går, fikk spist middag, deretter hentet jeg dyna og la meg på sofaen. Der sovnet jeg kl halv seks, våknet vel i tolv tiden og gikk i senga og la meg - og sov til i dag.

For en innholsrik dag :fnise:

Men forkjølelsen er kommet for fult, men tror jeg sov ut feberen i går, så formen er litt bedre i alle fall (etter forholdene å bedømme) :fnise:

Nå er det snart skoletid... Hjelpes, det skal bli tungt i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Wooow, er du uthvilt i dag eller?? Å sove så digg :hjerte:

Hvordan er det med middagen om dagen? Fortsatt mye pasta?

Håper du får lest litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har vært våken hele dagen :jepp: Elsker å sove, i allefall når jeg kan sove så lenge jeg vil.

Hehe guess what? Jeg hadde pasta til middag i dag :fnise:

Stakkars Mr. Mann som hadde kokkelert, så spiste jeg såvidt... :sukk: Men maten smaker ikke noe når en er forskjølet, og matlysten er heller ikke på topp. Men Mr. Mann hadde gjort husarbeid når jeg kom hjem da! :rodmer: Det var så deilig å komme hjem til rent og ryddig hjem i sju tiden etter en lang dag med skole og jobb :)

Stjerne i margen til Mr. Mann :ler:

Åååå, som jeg savner treningen - egentlig treningsdag i dag, men bestemte meg for at det som gjelder nå er å bli frisk. Får se om formen orker å komme seg en tur innom trening i morgen. Jeg tviler, men ser det ann utover dagen.

Ikke fått lest noe særlig, men massevis av regning av makroøkonomi i dag på skolen. Hva i alle dager skal man med det faget?

Hater det faget allerede og fortsatt er det fire måneder igjen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...