Gjest -Sarah- Skrevet 24. februar 2012 #201 Del Skrevet 24. februar 2012 Håper dere finner ut av det hvertfall. Han skjønner vel alvoret etterhvert Du må laste ned Nike+GPS eller RunKeeper, så er det gøy å løpe ute også! Da vet du hvor langt du har løpt og sånt Hva skal du i helgen? Jeg skal ut i dag Vet ikke med morgendagen, men tipper den blir lat med hangover, drittmat og potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #202 Del Skrevet 27. februar 2012 Det virker som at det har sunket litt inn i helgen, og at det ikke er såå tungvindt å ta seg tid til oss Hmm.. De må jeg prøve ut når været tillater det, kanskje litt lettere å opprettholde motivasjonen når man er ute også Det er jo så kjekt med mølla, for den har jo kontroll på alle tallene! Helgen ble det ut en tur på fredag, og noen øl sammen med Mr. Mann og kompiser. Men lørdag var jeg fortsatt litt sliten, så det ble noen øl - deretter rett i seng I går ble det trening, badstue, serier på pcen og en pose french fries Det var godt det! Snaaaaart tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. februar 2012 #203 Del Skrevet 27. februar 2012 Så bra at det går bedre! Hjelper å komme seg litt ut Hørtes ut som du hadde en bra helg. Seriøst, Blair og Dan! Jeg liker jo Dan. Men synes Blair og Chuck hører sammen. Nå laster jeg ned Sex and the city. Tenkte å se den helt fra starten av igjen Du skuffer aldri med treningen. Føler du at du blir fastere i fisken, eller bare slankere? Må begynne å trene jeg også. Men gidder ikke kjøpe medlemskap på senter (dyrt og stress), og liker ikke jogge ute alene. Får prøve å få med meg noen Noen spennende planer denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #204 Del Skrevet 28. februar 2012 Vet du, jeg blir så oppgitt over Blair at jeg får mest lyst til å rive meg i håret. Chuck og Blair, Serena og Dan - sånn er det bare! Lever meg seg alt for mye inn i den serien der altså! Men det er jo sånn det burde vært... Hadde meg en maraton med SATC i fjor om jeg ikke husker feil, den serien er så morsom og givende Treningen er rett og slett blitt en vane. Byttet ut røykevanen med trening Men snuser jo ennå så jeg er ikke så flink, men målet er å slutte å snuse også. Men ikke før alle eksamenene er ferdige, trenger noe som roer ned nervene (Selv om det bare er meg selv jeg lurer). Skjønner hva du mener, det er fort 3-400 kr som går til medlemskap i mnd., og det er ikke akkurat det en vil bruke pengene på heller Var å kjøpe meg nye hodetelefoner i går, så da var motivasjonen på topp igjen. Løp en mil, med 2,5% stigning hele veien i går (jeg liker heller å kalle det for 10km, for da høres det lengre ut ), klarte det på 63 minutter, så målet er å kutte ned tiden fremover. I dag er det styrke osom står på plana, ikke like gøy - men det må til. Legger godt merke til formen på kroppen kan man si, alle buksene mine passer igjen - og det er ikke like lett å få tak i "magen" (egentlig om jeg får skryte litt av meg selv, så får man ikke tak i magefettet så lenge jeg står ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 28. februar 2012 #205 Del Skrevet 28. februar 2012 Herreguuuuud du er så flink!! Jeg er helt sjokkert. En mil er dødslangt! Nå kan du møte bikinisesongen sånn her: 3-400 er jo verdt det dersom man faktisk trener da, me jeg har en tendens til å bli støttemedlem Søren, skulle bodd i samme by som deg og være treningsbuddien din! Har du røyket noe etter slutten? Snus er bedre enn røyk hvertfall Nå skal jeg laste ned ukens episode av Gossip. Spennende! Jeg er helt enig med deg, Blair og Chuck, og Serena og Dan. Ender nok sånn til slitt, bare at veien dit er lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. februar 2012 #206 Del Skrevet 28. februar 2012 Heihei, Lampeskjermen! Jeg har jammen ikke fått med meg dagboka di før nå, jeg! Så flink du er som trener så mye! Jeg vet at jeg kan(!) være tynn, men det er så mye annet som frister enn å trene. Men, jeg trente fast i fjor vår, så i helga bestemte jeg meg for å ikke være støttemedlem lenger - i kveld skal det trenes! Heldigvis koster det bare 249,- i måneden for ubegrenset trening, sånn åpent 05-24 type studio. Gratulerer med hus forresten, selv om det er en stund siden! :-D Vi er på husjakt selv, det er spennende! Var det sånn at du studerer også? :-) (Beklager snål skrivemåte, bruker mobilen ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #207 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei PinkLeaf, så koselig I den byen jeg bor i så er det vel 300 kr i mnd, da er det fri adgang til trening/svømmehall. Så det er absolutt ikke så ille, så fremst jeg fortsetter og er flink med treningen. Men kjenner at kroppen gleder seg til styrketrening i dag, hadde ikke orket å løpt to dager på rad Sarah: Du får komme på besøk så skal jeg kjøre deg gjennom en bootcamp Det som er litt dumt er at de ikke åpner tidlig nok på ukedagene, til at jeg kan trene om morgenen, og så stenger de i ni tiden på kvelden, så det passer jo bra for meg som har en kontorjobb Men hadde jeg eks jobbet i butikk, så tror jeg rutinene hadde vært vanskeligere. Jeg har trua på deg, PinkLeaf! Har tatt meg noen trekk når jeg har vært ute, men det var mer enn nok! Du sier noe der, snus er ikke såååå ille Kjøpte hus i oktober, og det er så godt å kunne betale til seg "selv". Hvor i landet er du fra forresten? Studerer på deltid i tillegg til fulltidsjobb, hvordan jeg rekker alt innenfor døgnets tjuefire timer er meg noen gang ett under Studerer du også, hva da i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. februar 2012 #208 Del Skrevet 28. februar 2012 Oi! Det var heftig timeplan ja! Jeg studerer også, men sa akkurat opp den ene jobben for å holde tritt med studiene.. Ble litt for mye jobbing i en periode.. Holder på med en bachelor i språk, egentlig ferdig i juni hvis ting går som de skal. Ja, det er det med å betale på noe eget - og ikke betale billånet til huseierne - som frister mest.. Jeg jobber i butikk, så jeg er glad for lange åpningstider på treningsstudioet. Har faktisk akkurat hoppet i treningstøyet, venter bare på at samboeren kommer hjem med bilen så jeg kan stikke avgårde. Jeg bor i en relativt stor by i Vestfold, men ser etter hus på en litt mindre sentral plass nå (myyyeeee billigere, og nesten med tomt på kjøpet ). Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #209 Del Skrevet 29. februar 2012 Det kan bli rimelig hektisk til tider, pluss at man må jo sette av tid til Mr. Mann og hunden Men vil man det nok, så får man det alltid til mener jeg Så spennende da! Jeg tar bacheloren på deltid jeg, så derfor er det 4,5 år i stedet for 3 Men hadde nok ikke klart å levd på studielån, dessuten er arbeidserfaringen et stort pluss når jeg skal videre. Må bare tenke positivt på det Så jeg har ikke bacheloren i boks før desember 2013. Meeen jeg kan jo faktisk allerede skryte av at jeg er over halvveis, og at jeg allerede er ferdig neste år Flink du er! Ble det mye trening på deg? På meg ble det noen kilometer på mølla, og styrketrening. Styrketrening er så lite givende føler jeg, men absolutt det mest effektive om en skal stramme opp. Men føler jeg får så mye mer ut av å løpe på mølla, selv om det kun er en vrangforestilling jeg har Jeg skjønner den, er jo noen sinnsyke priser i de store byene! Skjønner ikke hvordan førstegangsetablerere klarer å komme seg inn på markedet engang! Selv bor jeg i en liten by i midt norge. (ikke så lyst å si akkurat hvor, for jeg vil ikke bli kjent igjen. Siden byen jeg bor i er såpass "liten" at hvem som helst kan kjenne meg igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 29. februar 2012 #210 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har en tendens til å jobbe så mye at skolen kommer i andre rekke, så jeg tok det første året over to år, og må nok ta opp noen eksamener i desember, så da blir det faktisk likt studielånet for oss.. Tja, jeg tok 30 minutter på ellipsemaskinen, som en myk start, men skal tilbake i morgen - og DA blir det nok litt styrketrening også :-) Jeg er ikke sååå glad i mølla foretrekker faktisk 15 minutter på mølla, deretter ca 30-40 min i styrkerommet (avhengig av hvor folksomt det er) og så nye 15 min på mølla. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #211 Del Skrevet 1. mars 2012 Hehe! Det er det samme som skjer her også, alltid bort prioritering av skole, for det er såååå innmari kjedelig til tider Men jeg har faktisk kommet meg gjennom 2,5 bok av pensumet allerede, men har en sinnsykt stor eksamsoppgave å skrive. Bør virkelig komme i gang snart Det er lurt å begynne rolig, i stedet for å gjøre den klassiske feilen alle andre gjør (inkluder meg), å tro at en er en toppidrettsutøver og ende opp med å ligge i senga og ha vondt en eller annen plass. Det er veldig vesentlig for min del om hvor masse folk det er på styrkeavd, er det fult - så hater jeg å gå dit. Men kan jeg være nærmest alene, da er det ikke noe problem Hvordan gikk det med treningen? Jeg har løpt på meg en svær vannblemme, anbefales ikke Men det ble 5 km på en halvtime i går da, og litt styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 1. mars 2012 #212 Del Skrevet 1. mars 2012 Det gikk overraskende bra på tirsdag, ble ikke støl en gang. Men man føler seg jo halvdød og flau når man ikke kan fullføre en time på ellipsemaskina engang.. I dag skulle jeg egentlig trent, men så kom jeg på at jeg har lovet å være stikke en tur til mamma, så da blir det heller hundelufting enn trening tenker jeg. Jeg har en bok på planen i forelesninga i morra, som jeg ikke skjønte NOE av, så jeg er nødt til å komme i gang for å google den litt jeg også.. Det er lissom verst å få starta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. mars 2012 #213 Del Skrevet 2. mars 2012 Wooohooo helg! Noen planer?? Strålende sol i Bergen i dag, så skal ut på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #214 Del Skrevet 5. mars 2012 Heei jenter. Her har helgen gått til skole og skolearbeid. Vært skikkelig deilig vår vær her også, men har jo sittet på forelesninger til langt på dag både fredag og lørdag. Men solen er oppe i dag også, så da blir det langtur med hunden PinkLeaf: Det er alltid tungt å starte med noe nytt, men alt er så mye lettere når en kommer seg i gang Jeg kjenner humøret er så mye bedre når solen endelig er tilbake, jeg kjenner at jeg gleder meg som en unge til sommeren kommer Hvordan er været hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. mars 2012 #215 Del Skrevet 5. mars 2012 Så flink du har vært som har gjort skolearbeid i helgen! Jeg skrev leseplan, men kom ikke lenger, hehe. Forelesninger på lørdager? Åhh, det er så herlig å kjenne at våren er her! Nå titter solen frem her også Mye å gjøre denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #216 Del Skrevet 6. mars 2012 Takk Ja, siden jeg studerer på deltid så er det samlinger ca en gang i måneden fra lunsj torsdag til lunsj på lørdag.. Ikke moro å kaste bort lørdager på å sitte på skolen, det skal jeg loooove deg I dag er det kjempe fint vær her, og det er så deilig Ble en kjapp styrketrening på meg i går, så dro jeg hjem å hentet hunden og gikk en times tid på fjelltur. Gjett hvem som lå langflat i sofaen etterpå? Det var hunden (og meg) det gitt ! Regner med at denne uken blir rimelig hektisk, men orker ikke stresse mer enn nødvendig. Men må virkelig komme i gang med rapport skrivingen min i det ene faget snart, den fungerer jo som eksamensbesvarelse så jeg kan ikke utsette det til den siste uken Ahh.. Så deilig å få spørsmål om når jeg ønsker ferie på jobb i dag- det betyr at det ikke er så lenge til påskeferie, inniklemt dager og ikke minst sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 6. mars 2012 #217 Del Skrevet 6. mars 2012 Hehe skjønner! Mye annet man heller vil gjøre på lørdager! Du bruker helgen til noe fornuftig da hvertfall Bor du på østlandet? Her i vest er det ganske kaldt synes jeg. Gleder meg så sykt til vårjakkene kan tas frem Du er så heldig som har hund. Koselig med turkamerat. Og kan tenke meg han koste seg på fjelltur! Haha, og helt utslitt etterpå Ja det er bare å sette i gang med rapportskriving. Tenk så deilig det blir i mai hvis du gjør litt nå Men vet det er vanskelig altså. Jeg har et prosjekt gående, som jeg ikke har begynt på Det er seiøst ikke lenge til påske!! Herreguuud det blir digg. Skal du på fjellet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. mars 2012 #218 Del Skrevet 6. mars 2012 Her er også humøret mer på topp med en gang sola dukker opp - og det blir mildere! Deilig å kunne slappe helt av når du har både trent og gått tur, da! Vi gikk en tur litt "på landet" her i går, og der var det fortsatt hålke og ganske mye snø - og hunden var jo helt gal, hun elsker å løpe på skaren og blir helt raptus. Fantastisk morsomt å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #219 Del Skrevet 7. mars 2012 Fornuftig helg ja, men det må jo taes igjen denne helgen Bor i midten av landet ca, veldig liten plass egentlig. For liten til tider Men det ble kun trening/fjelltur på mandagen, kjente jeg begynte å brygge på noe og tror du jaggu meg ikke at jeg ble forkjølet igjen?! Teeeit! Så nå har det vært kortturer med hunden, og ingen trening verken i går eller i dag.. Men i morgen skal jeg, om jeg så må ta det litt rolig.. Uff den rapporten altså... fortsatt ikke kommet i gang, men skal prøve å begynne til helga.. Jeg lover Hehe snø er jo egentlig veldig koselig det også da, PinkLeaf. Men ikke når det kommer til hålke, det er det verste! Er så morsomt å se de firbeinte kose seg i snøen, og løper rundt som gærninger Tenk å hatt et så givende liv som hundene har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 7. mars 2012 #220 Del Skrevet 7. mars 2012 Uff da, håper du blir i form igjen snart! Hehe, ja - små gleder! I dag kom det et tynt lag snø og da var det både jul og bursdag på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå