Gjest agurk Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 Er så mange tråder om hva man misliker med andre, men hva er du misfornøyd med av det du gjør/burde gjøre? Kan jo begynne selv.. -hater å vaske klær, så det er jo den stakkars mannen som må gjøre.. burde bli flinkere der.. -ta ut av oppvaskmaskinen..gørr.. -slenger møkkete klær på soveromsgulvet.. -osv.. Tror nok mannen har større grunn til å være misfornøyd en jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er et pms-helvete ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er: -morragretten -hissig -utålmodig -slepphendt med penger -pedantisk -masete -kontrollfrik -verdensmester -heldig som har noen som holder ut med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg blir en smule irritabel når blodsukkeret er lavt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er: - gravid say no more. Når jeg ikke er gravid, er jeg: - lat - hater oppvaskmaskinen - elsker å la vannglassene mine stå fremme i døgn etter døgn - ryddoman (Det irriterer når alle S-manns ting blir flyttet hele tiden - han finner ikke noe) - kjedelig til å finne på middager - TV-slave og KG-slave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 Heller dårlig kokk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. november 2003 #7 Del Skrevet 28. november 2003 komatøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2003 #8 Del Skrevet 28. november 2003 Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #9 Del Skrevet 28. november 2003 Klart jeg er perfekt hadde du trodd noe annet? Er en rotekopp til tusen hater å: vaske klær henge opp klær legge sammen klær ta ut av oppvaskemaskinen Skravler for mye at min kjære får vondt i ørene av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 28. november 2003 #10 Del Skrevet 28. november 2003 - Morgengretten (Ikke lurt å være i nærheten av meg på morgenen) - Perfeksjonist på de fleste tenkelige måter - Kan til tider virke, eller være overlegen. - Klager mye når jeg er syk. - Er redd for at andre ikke skal like meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. november 2003 #11 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er - morragretten - ganske masete på sambo om å gjøre div i huset - sta - til tider hissig - perfeksjonistisk - god til å begynne å rydde leiligheten midt i ett tv-program eller rett før vi skal legge oss ( da ofte kl halv to på natta, hvor sambo er trøtt som ett bybud :oops: ) - en luftefrik- lufter hele tiden, sommer som vinter, så stakkars sambo holder på å fryse hjel. Bortsett fra dette er jeg selvfølgelig heeelt perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. november 2003 #12 Del Skrevet 29. november 2003 Ingen er perfekte Ser ingen grunn til å ramse opp negative ting ved meg selv. Dårlig selvfølelse har jeg slitt nok med. Men jeg kan jo ramse opp positive ting ved meg selv. Jeg er: -snill -omtenksom -morsom -fornuftig -smart -sosial -omgjengelig -tolerant -diplomatisk -glad i livet -optimistisk -positiv -flink til å lage mat -flink til å danse -flink med barn Noen flere som har lyst til å skrive positive ting om seg selv? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 29. november 2003 #13 Del Skrevet 29. november 2003 Noen flere som har lyst til å skrive positive ting om seg selv? :blunke: Ja! Og jeg er flink til mye av det samme som deg, optimist. Men jeg jobber litt ekstra med både optimismen og dansinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. november 2003 #14 Del Skrevet 29. november 2003 -Flåkjeftet -Til tider, lite motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. november 2003 #15 Del Skrevet 29. november 2003 Å en tråd hvor vi skal liste opp alle våre skavanker Jaja, jeg kan jo prøve: Jeg er: -bedagelig og lat (men kan ta meg sammen ganske så kraftig når det trengs). - Rotete og ustrukturert (selv om jeg elsker orden. men vet hvor jeg har alt) - egoistisk og urettferdig (ikke alltid, men noen ganger!) - søvnig, trenger mye søvn, blir supåer grinete hvis for lite søvn.. - nærtagen og litt furtete -kan være utrolig sur. - Kan bli fryktelig sint!! Hm.. ikke mye å skryte av, mao... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. november 2003 #16 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg er: Rotete Utsetter ting til siste liten (et unntak er julegaver da) Hater oppvask Litt for glad i TV'en Julzilla (føles hvertfall slik av og til for min samboer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. november 2003 #17 Del Skrevet 29. november 2003 Klart jeg er perfekt hadde du trodd noe annet? Er en rotekopp til tusen hater å: vaske klær henge opp klær legge sammen klær ta ut av oppvaskemaskinen Skravler for mye at min kjære får vondt i ørene av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 30. november 2003 #18 Del Skrevet 30. november 2003 -humørsvingninger spesielt rett før mens -vasker og bretter klær,men stryker aldri(bare skjorter når de skal brukes) -klærne kan godt bli liggende på baderomsgulvet en dag/to :oops: -glemmer å levere strømmåleravlesningen(sambo oxo) ...man trenger vel ikke nevne alt heller godt at ingen er perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 30. november 2003 #19 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg er fet, sint og lat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå