Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mamma har bursdag snart, og jeg er tom for ideer. Hun liker ikke spa osv. Har tidligere gitt dem billetter til ting, men føler jeg vil gi henne noe annet i år. Hun blir 52. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et abbonement på et blad hun leser? Evt noe hun kan like, som interiørmagasin o.l?

En flaske vin/god cognac?

Skrevet

Hva med å kjøpe en kurv og fylle den opp med ting? :jepp: Alt fra hennes yndlingsgodteri til flakslodd til noen av favorittbladene hennes. Og skriv et koselig kort. Det faller alltid i smak.

• Liker 1
Skrevet

Mamma har bursdag snart, og jeg er tom for ideer. Hun liker ikke spa osv. Har tidligere gitt dem billetter til ting, men føler jeg vil gi henne noe annet i år. Hun blir 52. Tips?

Kommer jo litt an på hvor mye du tenkte å legge i det... Du sier hun ikke liker spa osv. Men hva med en "bli ny dag", der hun får gå til frisør, bli sminket, og dere kan gå i klesbutikker sammen og finne henne et nytt antrekk eller to?

Eller kanskje du skal ta henne med deg på en storbyweekend, bare du og henne? De fleste mødre syns de ikke får nok tid sammen med barna sine, så det er en gave som kan falle svært godt i smak! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...