Saeria Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg ble så forferdelig lei meg, når jeg fikk vite at NRK ikke fikk rettighetene til å sende Disney på julaften. Men nå har jeg reddet min egen jul! Jeg kjøpte faktisk den norske versjonen i fjor, men "When you wish upon a star" ble ikke den samme på norsk. :-? Så til dere som ikke får sett filmen på svensk TV... Filmen som forøvrig heter "Jiminy Crickets Chrismas" blir auksjonert på ebay.co.uk! Der får dere engelsk versjonen til en forholdsvis rimelig penge. Søk etter Jiminy! Vil dere ha den norske så tror jeg de fremdeles selger den i leketøysbutikkene, men jeg foretrekker den engelske. :D Så her har dere mitt tips, KG'ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Svensk TV sender det vel? Har alltid sett på det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Svt 1 klokken 15.00 var det vel det sto på Svt.se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 Det er da ikke alle som har svensk tv, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Det er da ikke alle som har svensk tv' date=' vel![/quote'] Nei, vet vel det... men må jo få lov å spørre for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. november 2003 #6 Del Skrevet 29. november 2003 Det sto i det opprinnelige innlegget: Så til dere som ikke får sett filmen på svensk TV... Filmen som forøvrig heter "Jiminy Crickets Chrismas" blir auksjonert på ebay.co.uk! Dere som har svensk tv kan se det der, men mange av oss har ikke det. For min del har jeg ikke tradisjon med å se disney på tv uansett, for vi ser tre nøtter til askepott, og så drar vi avsted på besøk til besteforeldre, og er ikke tilbake før vi forbereder middagen. (Men, mine foreldre tok opp disney på julaften et år, fordi det gikk rykter om at det ikke skulle gå flere ganger (sikkert minst 15 år siden...)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. november 2003 #7 Del Skrevet 29. november 2003 *lister meg ut av tråden før jeg fornærmer noen enda mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. november 2003 #8 Del Skrevet 29. november 2003 Er det noen som er fornærma da? *se seg forvirra rundt* Det skal vi ikke bry oss med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. november 2003 #9 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg kjøpte denne for noen år siden, norsk versjon. Dreit litt på draget da jeg tok over siste halvdel, men året etter tok vi opp den engelske som var på tv. Så nå har vi litt av begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg vant! 6£ inkludert frakt! GLAD! Julen er berget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå