Gå til innhold

Venninner i Stavanger

ttm

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en 23 år gammel jente som bor og studerer i Stavanger, og er på utkikk etter flere venninner. Jeg studerer nesten bare i lag med andre gutter, så har ikke funnet så mange venninner gjennom studiene. Jeg kunne tenkt meg venninner som liker å gå tur, som jeg kan trene sammen med på treningssenter, som jeg kan se en film med, ta en øl med, etc.. :)Jeg har samboer som snart starter å jobbe offshore. Kunne godt tenkt meg å blitt kjent med noen i samme situasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 29 år og er på flyttefot til Stavanger så fort jeg finner meg jobb.. Og dermed også på jakt etter noen venninner :)

Min kommende samboer jobber også offshore, så vi er i samme båt der! :)

Hei.

Jeg er en 23 år gammel jente som bor og studerer i Stavanger, og er på utkikk etter flere venninner. Jeg studerer nesten bare i lag med andre gutter, så har ikke funnet så mange venninner gjennom studiene. Jeg kunne tenkt meg venninner som liker å gå tur, som jeg kan trene sammen med på treningssenter, som jeg kan se en film med, ta en øl med, etc.. :)Jeg har samboer som snart starter å jobbe offshore. Kunne godt tenkt meg å blitt kjent med noen i samme situasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...