Gå til innhold

Føflekk fjerning, hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg tenkte at jeg skulle fjerne noen små føflekker i ansiktet og på halsen. I forbindelse med det har jeg noen spørsmål... Er det best med skjæring, frysing eller laser? Jeg vil helst ikke ha arr siden dette er synelige steder på kroppen.. Får jeg i det hele tatt velge mellom disse tre metodene eller er det noen andre som velger det for meg ? Hvor lang tid tar dette, og hvordan fungerer prosessen egentlig ? Drar jeg først til fastlegen og får henvist en time på sykehuset eller hvordan fungerer det ?

Er helt blank!! :gjeiper: Håper noen kan svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fjernet en jeg hadde i panna. Den tok legen bare med en gang da jeg var der. Med bedøvelse og skalpel.

Tviler vel litt på om du får noe valg egentlig.

Jeg har nesten ikke noe arr etter min. Bare pass på å la stingende sitte lenge nok og gjerne med strips så det ikke får stukket seg og sprekker opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet føflekker i ansiktet. Fjernet med skjæring og det gikk fint. Den første jeg tok var under hårfestet og det ble ikke synlig i det hele tatt. Den andre fjernet jeg også med skjæring, denne var på en mer synlig plass og jeg fikk bitte lite arr. Men det er et veldig lite arr da, ingen som legger merke til det. Jeg vil likevel anbefale deg til å fjerne med frysing eller laser hvis det er på en veldig synlig plass - men hvis det blir litt arr etter skjæring har jeg hørt at man kan fjerne den med laser :)

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å fjerne føflekken som var under hårfestet, men det måtte jeg siden det var mistanke om kreft - men det viste seg heldigvis ikke å være det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok vel type 10-15 min. 5 min å vente på at bedøvelsen skulle virke, så skjæringa også sying/stripsing.

Husker ikke nøyaktig, men det var på ingen måte noen stor sum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fjernet på halsen og under armen ved skjæring, nesten ingen arr, ingen smerte eller problemer. Men brukte laser på ryggen, og der er det fortsatt igjen brune flekker :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...