Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 En kvinne har født et eller fler barn, og puppene er desverre blitt fullstendig kosmetisk ødelagdt av graviditet og amming. Puppene henger som vrengte baklommer. Hun velger å legge inn silikon for å få de tilbake som de var... En kvinne har født et eller flere barn, og magen er desverre fullstendig kosmetisk ødelagt av graviditeten. Magen er pløsete og full av strekkmerker. Hun får bukplastikk for å rette opp i skadene. Er det ene noe bedre enn det andre? Jeg mener selv det ikke er noe forskjell. Det jeg syns er feil er at kvinnen med ødelagt mage faktisk får dekket operasjonen. Da skulle i tilfelle den brystopererte fått det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Veldig glad for innlegget ditt, hadde tenkt å starte en slik tråd jeg også. Plastiske operasjoner er virkelig et hett tema på KG, og spesiellt inngrep for å forstørre brystene. Jeg regner med at enkelte kommer til å skrive at en må være glad i den kroppen en har, og at selvtilliten ikke fåes ved kosmetiske inngrep. MANGE AV DISSE HAR IKKE FÅTT BARN! Mange opplever å få kroppen "ødelagt" ved å få barn. Det er utrolig stor belastning for kroppen å gå gravid og føde barn. Og bare for å ha sagt det, de aller fleste sier selvfølgelig at det var verdt det! Å få barn er det største en opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Man får ikke operert magen uten videre. Mange kan oppleve å få sopp, eksem ol under magen, fordi den blir hengende som det man kaller et "fettforkle", dvs ned til lysken, der den gnisser på huden under. Er det så ille bør man kunne få operasjon, hvilket også et lite mindretall får. Er det kun estetisk stygt, får man ikke operasjon. Andre må betale, og slik er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg vet om flere (2) tilfeller der jenta har fått dekket mageoperasjonen, pga psykisk stress! Mens jenter som vil betale for å rette puppene sine risikerer trakassering fra uvitende medsøstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg vet om flere (2) tilfeller der jenta har fått dekket mageoperasjonen, pga psykisk stress! Mens jenter som vil betale for å rette puppene sine risikerer trakassering fra uvitende medsøstre. Vel, isåfall synes jeg ingen av disse bør få dekket slik operasjon. Imidlertid er det ikke å fornekte at en svær slaskete mage er noe annet enn flate pupper der man kan bruke innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 Bukplastikk er ikke bare ett kosmetisk problem Kjenner ingen son har trøbbel med helsen pga "Engelsksetterørepupper". Det blir helt feil å sette dette opp imot hverandre. ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. november 2003 #7 Del Skrevet 28. november 2003 MANGE AV DISSE HAR IKKE FÅTT BARN! Mange opplever å få kroppen "ødelagt" ved å få barn. Det er utrolig stor belastning for kroppen å gå gravid og føde barn. Og bare for å ha sagt det, de aller fleste sier selvfølgelig at det var verdt det! Men dette er jo noe en VET før en går hen og blir gravid, så en kan jo ikke komme etterpå og sutre "buhu, kroppen min er ødelagt". Det er faktisk helt normalt at kroppen endrer seg ved graviditet og fødsel - deal with it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #8 Del Skrevet 28. november 2003 Les innleggene en gang til SS Mange velger å fikse magen fordi den rett og slett er stygg. Og det er greit, men ikke å fikse på puppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #9 Del Skrevet 28. november 2003 Les innleggene en gang til SS Mange velger å fikse magen fordi den rett og slett er stygg. Og det er greit, men ikke å fikse på puppene? Man får ikke dekket kostnadene av staten kun fordi magen er stygg, med mindre den er brannskadet el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #10 Del Skrevet 28. november 2003 Jo Poirot, hvis det skaper psykisk stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #11 Del Skrevet 28. november 2003 Les innleggene en gang til SS Mange velger å fikse magen fordi den rett og slett er stygg. Og det er greit, men ikke å fikse på puppene? så mange velger å fikse magen fordi den er stygg????? (Er d fordi piercingen ikke helt kom til sin rett det da?) Jeg har aldrig truffet slike D må være i dine sirkler de gjør det da. De jeg kjenner som har fått utført bukpoerasjon har hatt hud og diverse hengene over trusa som enslags pose etter fødsel/eller slanking. Da er d ikke bare ett kosmetisk spørsmål; men kan hemme vedkommende i deres livsutfoldelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #12 Del Skrevet 28. november 2003 Jo Poirot' date=' hvis det skaper psykisk stress.[/quote'] he he he he La oss grine til legen og si d er så jævlig å oeve med nesa vår så skal du pinadø se d offentlige betaler for neseoperasjon også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #13 Del Skrevet 28. november 2003 Jo Poirot' date=' hvis det skaper psykisk stress.[/quote'] Det gjelder for pupper også. Se eks på kreftopererte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #14 Del Skrevet 28. november 2003 Men ikke for de som har fått stygge pupper pga graviditet (så vidt jeg vet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #15 Del Skrevet 28. november 2003 SS: hemme deres livsutfoldelse? Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. november 2003 #16 Del Skrevet 28. november 2003 Men ikke for de som har fått stygge pupper pga graviditet (så vidt jeg vet) Kreft er en sykdom, graviditet er et valg og en naturlig prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #17 Del Skrevet 28. november 2003 SS: hemme deres livsutfoldelse? Hvordan da? Som jeg skrev over; sopp, eksem, åpne sår som blør osv. Mange av de som var med i sommerens tråd om "lår som gnisser" vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #18 Del Skrevet 28. november 2003 Nilma: Da burde de samme reglene gjeldt for bukplastikk også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #19 Del Skrevet 28. november 2003 Som jeg skrev over; sopp, eksem, åpne sår som blør osv. Mange av de som var med i sommerens tråd om "lår som gnisser" vet hva jeg snakker om. Det samme kan vel skje under hengepupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #20 Del Skrevet 28. november 2003 Da burde de samme reglene gjeldt for bukplastikk også? Det gjør det også. Hvis de har fått det pga psykisk stress har denne blitt diagnostisert for å være svært alvorlig og verdt å behandle. Hvis de ikke har slik stess har de løyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå