Gjest Poirot Skrevet 29. november 2003 #21 Del Skrevet 29. november 2003 Politi og myndigheter SKAL hjelpe hvis man har det så ille at man ønsker å ty til vold. Ellers så får man flytte, dra til krisesenter el. Sier ikke at jeg ikke forstår at man blir desperat. Men det er ikke det samme som å si at voldsbruk er greit, når det ikke er hjemlet i loven. Hvis hver og en av oss skulle gå rundt og bestemme når grensen var nådd, kan vi nok ike klage på blind vold i samfunnet ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. november 2003 #22 Del Skrevet 29. november 2003 Politi og myndigheter SKAL hjelpe hvis man har det så ille at man ønsker å ty til vold. Ellers så får man flytte, dra til krisesenter el. Sier ikke at jeg ikke forstår at man blir desperat. Men det er ikke det samme som å si at voldsbruk er greit, når det ikke er hjemlet i loven. Hvis hver og en av oss skulle gå rundt og bestemme når grensen var nådd, kan vi nok ike klage på blind vold i samfunnet ellers. uansett tror jeg ike det blir behandlet likt fra sak til sak uansett.. dessuten er det forskjell på selvforsvar og blind vold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #23 Del Skrevet 30. november 2003 Det har du rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. november 2003 #24 Del Skrevet 30. november 2003 uansett tror jeg ike det blir behandlet likt fra sak til sak uansett.. dessuten er det forskjell på selvforsvar og blind vold Det er jo ikke selvforsvar når man leier inn andre til å utøve vold, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #25 Del Skrevet 30. november 2003 Det er jo ikke selvforsvar når man leier inn andre til å utøve vold, da... Det kommer jo an på hvordan man ser det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. november 2003 #26 Del Skrevet 30. november 2003 Det kommer jo an på hvordan man ser det... Jo, men med tanke på at det ikke finnes EN ENESTE dom på området, så er det nok lite tvilsomt at man får godkjent slike synspunkter i retten om man skulle benytte seg av slike metoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #27 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg synes d er selvforsvar når man har blitt så desperat og redd at man må søke hjelp utenifra for å bli kvitt mannen som plager livsskiten ut av ein. Man gjør d man må for få fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. november 2003 #28 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg synes d er selvforsvar når man har blitt så desperat og redd at man må søke hjelp utenifra for å bli kvitt mannen som plager livsskiten ut av ein. Man gjør d man må for få fred. Joda, du må gjerne få synes at å leie inn torpedo er selvforsvar. Men ikke bli overrasket når de som gjør det slik må i fengsel. Tenk om hver og en av oss selv skulle kunne bestemme når man var nok lei av en annen slik at man leide inn torpedo? Som Arketypen sier, så finnes det mange merkelige folk, mes høyst underlige grenser for når nok er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #29 Del Skrevet 30. november 2003 For å si d sånn: Må jeg inn på Tunga fodi jeg har søkt hjelp til å bli kvitt en fyr som plager meg så er d ikke noe problem.¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå