vinterspeil Skrevet 3. september 2011 #1 Del Skrevet 3. september 2011 Djisus, så vondt jeg har for tiden. Rygg, rompe og fot. 100% jobb. Det blir jo ikke bedre av å være hjemme ... Eller kanskje blir det det fordi jeg kan organisere dagen selv ...? Hva gjør andre med ryggplager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har 2 ulike skader i ryggen, og har bare lært meg å leve med det både de gode og dårlige dagene. Har forsåvidt hjulpet å holde meg i aktivitet, i tillegg til å trene opp kjernemuskelaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterspeil Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har 2 ulike skader i ryggen, og har bare lært meg å leve med det både de gode og dårlige dagene. Har forsåvidt hjulpet å holde meg i aktivitet, i tillegg til å trene opp kjernemuskelaturen Jeg trener også, men noen ganger kjennes det ut som om jeg må ha pause fra jobben.Er det "renslig"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå