Sophie-Ann Skrevet 3. september 2011 #1 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg fikk satt inn hormonspiral for snart to år siden. Jeg har etter jeg ble sammen med kjæresten min for snart 4 mnd siden opplevd gravid symptomer hver mnd. Ømme pupper, menssmerter, blør etter sex, sex er vondt, det stråler oppover eggstokkene hver gang han bunner meg, tisser ofte, kviser osv. Jeg har tatt flere tester og de er negative. Blødde MYE en mnd, er redd set kanskje var en spontanabort?? På onsdag morgen våknet jeg med intense smerter i livmoren, tok en 600mg Ibux og det hjalp heldigvis. Noen flere som har det på samme måte? Hvor lenge skal jeg ha det sånn som dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferdig med sånt Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg fikk enormt mye bivirkninger på hormonspiralen også, så den måtte ut. Jeg har en mistanke om at de symptomene du beskriver viser at den type prevensjon ikke er noe for deg. I mitt tilfelle økte det bare på og dagene før den ble fjernet for godt hadde jeg så sterke smerter i magen/livmoren at jeg kan sammenligne det med å ha indre blødninger i magen (ja, jeg hadde det en gang og ble hasteoperert). Har du hatt den i to år, så skal den fungere nå - dersom kroppen din tåler den. Jeg ville fått den fjernet - uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2011 Hmm, må nok tenke på å fjerne den, må bare finne et fullgodt alternativ. Tenker at mini pillen er bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindy Skrevet 5. september 2011 #4 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg hadde noen av de symptomene som du nevnte, etter nesten 3 år med spiral. Da viste det seg til slutt att den var på "flytte fot" og hadde grodd seg fast på feil plass....så vil nokk anbefale deg og ta en tur til en gynokolog og fått den undersøkt. Jeg var så fornøyd med den, att jeg fikk satt inn ny etter 3mnd. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 5. september 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg vet at sjansen for å bli gravid er minimal, men er det noen har blitt gravid her med hormonspiral? Jeg vet jo ikke når jeg skulle hatt mensen, så jeg stoler ikke 100% på testene jeg har tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest charlotte Skrevet 18. september 2011 #6 Del Skrevet 18. september 2011 godt og lese at jeg ikke er den eneste med AKKURAT DE SAMME smeertene. Er så dritt lei av alle "falske gravid" plagene at den fyker fort ut når jeg får meg legetime!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elisabeth Skrevet 11. oktober 2011 #7 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har hatt samme problemer og også gjentatte infeksjoner både i livmor og eggledere. Nå er den fjernet etter 1 ukes sykehus opphold og 10 dager antibiotika, og ALDRI om jeg kommer til å prøve spiral igjen. 3 år med smerter og blødninger er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå