Gyldenløwe Skrevet 1. desember 2003 #21 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg kjenner min plass, vet du Suzy (Må bare forsikre meg om at vi ikke holder julebord uten Glæmmis. Hvem skal jeg da rote med? Jeg regner jo med at Sexy Suzy ville stilt opp, da ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #22 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg kjenner min plass, vet du Suzy (Må bare forsikre meg om at vi ikke holder julebord uten Glæmmis. Hvem skal jeg da rote med? Jeg regner jo med at Sexy Suzy ville stilt opp, da ... ) But of course *løper for å finne lipglossen - i tilfelle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #23 Del Skrevet 1. desember 2003 PS: Glammy kan den 19. (nesten helt sikkert) og jeg skulle hilse dere alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. desember 2003 #24 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg kjenner min plass, vet du Suzy (Må bare forsikre meg om at vi ikke holder julebord uten Glæmmis. Hvem skal jeg da rote med? Jeg regner jo med at Sexy Suzy ville stilt opp, da ... ) :o Jeg ble plutselig akutt opptatt den 19. jeg... Rote med Løwen? Takke meg til... Jeg skal ha puppe, jentekos orgie med Greeney, Billis og Suz.. Du kan ikke bare anta sånt, Løwemann. Jaffall ikke med den teite nisselua, kliner ikke med Nisse-Løwer! :x :oops: Sorry, har en skikkelig drittdag, skulle hatt litt trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. desember 2003 #25 Del Skrevet 3. desember 2003 :o Jeg ble plutselig akutt opptatt den 19. jeg... Rote med Løwen? Takke meg til... Jeg skal ha puppe, jentekos orgie med Greeney, Billis og Suz.. Du kan ikke bare anta sånt, Løwemann. Jaffall ikke med den teite nisselua, kliner ikke med Nisse-Løwer! :x :oops: Sorry, har en skikkelig drittdag, skulle hatt litt trøst. Huff :o Stakkar Glammy-pusen!!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. desember 2003 #26 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. desember 2003 #27 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk jenta mi! Du vet du er den mest gliterende dama her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå