Gjest GreenSky Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 For å få litt orden i sysakene: Når: Torsdag 11 desember Hvor: Ikke avklart enda, forslag mottas med takk Hvem: Glammy LilleBille Greensky Gyldenløwe Mr.Mann? Liv? Donnie Darko Lurven Lillian? bippbipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 ikke sikkert jeg kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Joda, det gjør du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 nei for jeg har ikke noe å ha på meg og ikke har jeg råd til å kjøpe noen fine klær før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. november 2003 #5 Del Skrevet 29. november 2003 :o Lurven du kommer naken! Ferdig snakka!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. november 2003 #6 Del Skrevet 29. november 2003 :o kommer Lurven naken ?! Hm. Kanskje jeg kan komme? Kanskje Lurven kan låne en kjole av meg? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. november 2003 #7 Del Skrevet 29. november 2003 neii jeg kan ikke komme naken.. man skal jo liksom være pen i "tøyet" da dessuten vil jeg ikke at folk skal tråkke på elskovspinnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. november 2003 #8 Del Skrevet 29. november 2003 dessuten vil jeg ikke at folk skal tråkke på elskovspinnen min :o Fare for det når du sitter..? eller planlegger du å krabbe rundt allerede fra tidlig på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. november 2003 #9 Del Skrevet 29. november 2003 :o Fare for det når du sitter..? eller planlegger du å krabbe rundt allerede fra tidlig på kvelden neida kanskje jeg bare kan knyte den tre ganger rundt livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. november 2003 #10 Del Skrevet 29. november 2003 neida kanskje jeg bare kan knyte den tre ganger rundt livet .. da er du vel på en måte kledd likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. november 2003 #11 Del Skrevet 29. november 2003 .. da er du vel på en måte kledd likevel ja da mangler jeg bare slips :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. november 2003 #12 Del Skrevet 30. november 2003 ja da mangler jeg bare slips :blunke: Hvor er fantasien din da??? Det må du vel klare å løse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #13 Del Skrevet 1. desember 2003 Når: Torsdag 11 desember Det går ikke... Jeg vil være med!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2003 #14 Del Skrevet 1. desember 2003 Når passer det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #15 Del Skrevet 1. desember 2003 Fredagen etter (den 19. altså)? Har julebord hver jævla helg framover... men det blir kanskje for nær jul for alle??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2003 #16 Del Skrevet 1. desember 2003 For meg hadde det vært helt greit, jaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #17 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan vi da prøvende lansere den nye datoen...? Hallo.... *roper* Kan dere juleborde den 19. des istedet????? Please? (og hvis noen lurer på hvorfor denne smilien er i bruk er det bare fordi jeg aldri har brukt den før og ville prøve... :oops: ) Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 1. desember 2003 #18 Del Skrevet 1. desember 2003 Joa, Suz. Det går nok greit for meg det. Kan du ikke høre hva Glammy synes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2003 #19 Del Skrevet 1. desember 2003 Kanskje vi skulle lage en avstemning. Lettere å få oversikt over hvem som kan når. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #20 Del Skrevet 1. desember 2003 Joa, Suz. Det går nok greit for meg det. Kan du ikke høre hva Glammy synes? Englebarnet... Skal alltid spørre sjefsdama hva hun syns... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå