AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg skal begynne på p-piller og har fått beskjed om og starte opp første mens dag. I går hadde jeg bitte litt småblødninger (snakk om noen dråper, ikke skikkelig blod) og det samme i dag.. Det er egentlig tirsdag jeg skal få mensen. Skal jeg vente til første dag hvor jeg blør skikkelig eller bør jeg bare starte opp med engang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Du kan starte når som helst i syklusen, det eneste du må være klar over er at hvis du starter på et annet tidspunkt enn første mensdag er du ikke beskyttet mot graviditet før etter en uke. (Dette står som oftest i pakningsvedlegget også.) Med sånne småblødninger er det jo ikke godt å si, men hvis du starter nå ville jeg brukt annen prevensjon i tillegg den første uken for å være på den sikre siden. (Evt. latt være å ha sex, da.) Endret 3. september 2011 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå