Gå til innhold

Var ute på byen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan det være at han tenker som meg, at å gå på byen ikke er noen større begivenhet enn å f.eks gå på jobben, kafé, IKEA, eller på dass for den saks skyld?

Hadde du vært med i en flyulykke så hadde det vært rimelig å forvente at han skulle ta kontakt og være bekymret for deg. Men en kveld på byen? Det får da være måte på mas!

PS: Han typen til venninna di sendte sikkert SMS'er til henne fordi han har control issues

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at han tenker som meg, at å gå på byen ikke er noen større begivenhet enn å f.eks gå på jobben, kafé, IKEA, eller på dass for den saks skyld?

Hadde du vært med i en flyulykke så hadde det vært rimelig å forvente at han skulle ta kontakt og være bekymret for deg. Men en kveld på byen? Det får da være måte på mas!

PS: Han typen til venninna di sendte sikkert SMS'er til henne fordi han har control issues

Ærlig talt.

Å rakke ned på den andre typen får sikkert TS til å føle seg bedre, eller?

Det er endel både gutter og jenter som sender sms til hverandre utover/i løpet av kvelden, det KAN bety at man bare bryr seg vettu...ikke alle er psykisk sjuke, vettu. Aldri tenkt den tanken, eller? :filer:

Skrevet

Hehe, alt er galt. Sender man masse meldinger er man for overbskyttende og irriterende. Sender man ingenting og ikke ringer så bryr man seg ikke. Er ikke så lett å forholde seg til jentene når de er sånn.

• Liker 1
Skrevet

Vokser du opp som gutt med ei mor som aldri virker til å være i følelsesmessig ubalanse, løser problemer og situasjoner som oppstår utifra fornuft og logikk så blir det vansklig å forholde seg til kvinnfolk i det hele tatt i voksent liv skal jeg si deg.

Det er ikke realistisk å innbille seg at en kjæreste skal oppføre seg som mora di.

Men det er et vanlig problem etter hva jeg har forstått.

Veldig mange mannfolk ønsker at dama skal ta over oppgavene etter mora hans.

Skrevet
Mange (ikke alle) trenger også å oppleve at den andre parten bryr seg.

Det hjelper lite hvor mye den andre bryr seg hvis denne ikke klarer (eller gidder) å vise det.

Det finnes da plenty av andre måter å vise det på.

Å bruke SMS som målestokk er en særedeles feil måte å gjøre det på.

Hun sendte da ikke meldinger selv heller før neste dag, da bryr vel hun seg ikke heller da..

Nei, det må være rom for å være selvstendig i et forhold. Å legge så mange følelser i manko på meldinger en kveld, da bør man tenke seg om hva slags forhold man ønsker.

Skrevet

Det finnes da plenty av andre måter å vise det på.

Å bruke SMS som målestokk er en særedeles feil måte å gjøre det på.

Hun sendte da ikke meldinger selv heller før neste dag, da bryr vel hun seg ikke heller da..

Nei, det må være rom for å være selvstendig i et forhold. Å legge så mange følelser i manko på meldinger en kveld, da bør man tenke seg om hva slags forhold man ønsker.

Selvfølgelig. Men det at du ikke ønsker en viss type forhold, betyr ikke at alle andre mener det samme som deg.

Skrevet
Selvfølgelig. Men det at du ikke ønsker en viss type forhold, betyr ikke at alle andre mener det samme som deg.

Nei, sier du det du. Ditto!!

Skrevet

Nei, sier du det du. Ditto!!

Ja, folk er forskjellige. Og derfor er det smart å vite om dette tidligst mulig.

Skrevet
Ja, folk er forskjellige. Og derfor er det smart å vite om dette tidligst mulig.

haha, ja nettopp. Folk har forskjellig forhold til SMS etc., derfor bør man ikke legge så mye i mangel på dette en kveld.

Skrevet

haha, ja nettopp. Folk har forskjellig forhold til SMS etc., derfor bør man ikke legge så mye i mangel på dette en kveld.

Hvis jeg vil at dama mi skal vise meg såpass interesse, så legger jeg selvfølgelig mye i det.

Skrevet

Jeg hadde opplevd det som en smule kontrollerende om jeg hadde fått sms eller telefon fra kjæresten straks jeg kom innom døren hjemme. Dessuten hadde jeg vel tenkt hmm, stoler han ikke på meg eller hmm, så han tror jeg ikke klarer meg selv på byen?

Skrevet
Jeg hadde opplevd det som en smule kontrollerende om jeg hadde fått sms eller telefon fra kjæresten straks jeg kom innom døren hjemme. Dessuten hadde jeg vel tenkt hmm, stoler han ikke på meg eller hmm, så han tror jeg ikke klarer meg selv på byen?

Nettopp, det kunne blitt en smule klamt.

Som sagt en må innse at folk ikke viser det på samme måte. Alle vil vel at partneren skal bry seg, men å sitte å anaslysere ting så dramatisk på grunn av en så liten ting, er lite konstruktivt. Da må en faktisk ta tak og kommunisere det en ønsker.

Og innse at en som regel trenger flere bevis/indikasjoner for å gjøre en mest mulig sannferdig konklusjon.

Skrevet

Nettopp, det kunne blitt en smule klamt.

Som sagt en må innse at folk ikke viser det på samme måte. Alle vil vel at partneren skal bry seg, men å sitte å anaslysere ting så dramatisk på grunn av en så liten ting, er lite konstruktivt. Da må en faktisk ta tak og kommunisere det en ønsker.

Og innse at en som regel trenger flere bevis/indikasjoner for å gjøre en mest mulig sannferdig konklusjon.

Damned if you do, damned if you don`t. Det er altså konklusjonen her?

Skrevet (endret)
Damned if you do, damned if you don`t. Det er altså konklusjonen her?

Eller man kan kommunisere og bruke vanlig sunn fornuft. En kan ihvertfall ikke forvente at partner er tankeleser.

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...