AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg har noe på gang med en gutt og vi har holdt på i knapt to mnd. I går kveld skulle jeg ut på byen med venninner, mens han skulle jobbe på natt. Han sa jeg måtte kose meg i 9 tiden på kvelden i går, etter det har jeg ikke hørt et ord fra han. (Nå er kl. 1500 dagenderpå) Jeg hadde egentlig regna med å få en melding på kvelden i går, eller på morgenkvisten hvor han sjekker at alt er bare bra med meg, at jeg kom meg trygt hjem. (Han vet jeg har GOD sjangs på byen, og er et bytte for gutter.) Jeg må innrømme jeg ble litt lei meg fordi venninna mi sin kjæreste både ringte og sendte henne meldinger på kvelden i går for å høre at hun var trygt hjemme. Jeg kan ikke noe for det, men tanker som "gir han egentlig faen?" dukker litt opp. Jeg hadde skjønt det om han lå og sov, men han jobbet natt så var våken i hele natt, mens jeg var ute. Vi er i tillegg i begynnerfasen, og da trodde jeg i alle fall at man var litt ekstra oppmerksom på å "beskytte partner" med å vise at en er redd for henne ol. (Eller bare for å si at han er glad i meg eller noe) Det var helt ærlig DRITKJIPT å ikke høre noe fra han. Føler meg ikke akkurat som hans prinsesse kan du vel si.. Hva tenker dere? Hva er din erfaring?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Jeg tenker at han ville la deg kose deg med venner uten å spamme deg med SMS, og etterpå har sovet etter jobb.. 16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Jeg blir bare irritert og stresset hvis noen sender meg sms når de vet at jeg er ute på byen. Dessuten hører jeg ikke telefonen når den ligger i veska på et utested. Men nå er jeg av den typen som ikke synes noe om sms-ing, jeg foretrekker å snakke med folk, spesielt kjæresten. 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Makan til problemer folk har. Fortell han at du vil ha sms++ nåe du er ute da. Kommunikasjon!! 2
Gjest Prozac Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 (endret) Makan til problemer folk har. Fortell han at du vil ha sms++ nåe du er ute da. Kommunikasjon!! Nei, det skal han skjønne selv, for hvis han gjør det bare fordi hun har sagt at hun vil det så er det ikke like stas. Endret 3. september 2011 av Prozac 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Poenget er jo at jeg vil at han skal ville sende meg melding evt. ringe for å høre om jeg har kommet meg hjem, evt. hvordan jeg har det. Hva tenker dere om dette? Bryr seg kanskje ikke så mye om meg da? TS
Gjest Survival Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg tenker at du overreagerer noe sinnsjukt. Og så tenker jeg at jeg håper stakkars fyren ikke har lest denne tråden, for da vil han jo føle at du er typisk kvinnfolk og at han ikke kan gjøre noe riktig... Hadde han sendt mld hadde han maset, men lar han være å sende mld sånn at du skal få fred til å kose deg, ja da er det galt det også. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Jeg er ikke sur Jeg bare lurer på om dette er vanlig? Fikk faktisk melding av en kamerat som lurte på om jeg hadde kommet meg trygt hjem, og som lurte på om jeg hadde hatt det fint. Var bare litt stusselig at jeg ikke hører noe fra han jeg holder på med da Jeg trodde i alle fall det var slik at om en gutt bryr seg om deg, og tenker på deg så hører du i fra han om du er ute alene uten han. TS
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Jeg er ikke sur Jeg bare lurer på om dette er vanlig? Fikk faktisk melding av en kamerat som lurte på om jeg hadde kommet meg trygt hjem, og som lurte på om jeg hadde hatt det fint. Var bare litt stusselig at jeg ikke hører noe fra han jeg holder på med da Jeg trodde i alle fall det var slik at om en gutt bryr seg om deg, og tenker på deg så hører du i fra han om du er ute alene uten han. TS Det er ihvertfall ikke vanlig for kjæresten din, ellers ville han vel gjort det. :gjeiper:
Gjest Survival Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Jeg er ikke sur Jeg bare lurer på om dette er vanlig? Om det er vanlig eller ikke, er helt invidiuelt. Kjæresten min sender meg alltid mld for å spørre om jeg har kommet med trygt hjem, men typen til venninna derimot sender ikke mld for å høre om hun har kommet seg hjem osv.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Er det ikke typisk vel! Noe av det jeg ser etter i en mann er om han har omsorg og bryr seg (beskyttelse.) Og det har tydeligvis ikke min... Jeg kan jo ikke akkurat si noe heller..? "Du? Hvorfor sendte du meg ikke melding i går for å høre om jeg var kommet meg trygt hjem?" Og nå nærmer klokka seg 16:00.. Vi hadde planlagt at jeg skulle sove hos han i dag også! Mista liksom litt lysten nå... TS
Gjest Cuntzilla Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 Det er styrete å sitte på fest og svare på meldinger om hvordan man har det, de eneste gangene jeg gjør det er når jeg kjeder meg. Har jeg det kult ute så får du ikke svar på mld før langt utpå søndagen dagen derpå. Og å ringe bare for å høre om alt er fint når man er på et bråkete utested eller kanskje har sovnet hjemme er iallefall meningsløst og plagsomt. Derfor er det mange av oss som ikke sender slike mld til folk som fester. Det betyr ikke at vi ikke bryr oss. 3
Gjest Survival Skrevet 3. september 2011 #13 Skrevet 3. september 2011 Herregud!? At han ikke sendte deg mld igår trenger da virkelig ikke bety at han ikke er en omsorgsfull person. Get real og voks opp! Ærlig talt... sannsynligvis sendte han ikke mld fordi at han ikke ønsket å plage deg mens du koste deg med vennene dine. 2
beige Skrevet 3. september 2011 #14 Skrevet 3. september 2011 særiøøst?? snakk om å overdrive... og hvorfor kan ikke DU sende mld til han i stede for å sitte og vente og irritere deg da? alle gutter er forskjellige.. noen peprer deg meg sms og tlfsamtaler, andre er stikk motsatt. men d vil ikke si at de ikke bryr seg!? slutt å overanalysere hver eneste situasjon............ 2
Gjest otrivin Skrevet 3. september 2011 #15 Skrevet 3. september 2011 Han er jo ikke forelderen din vel?
Steinar40 Skrevet 3. september 2011 #17 Skrevet 3. september 2011 Er det ikke typisk vel! Noe av det jeg ser etter i en mann er om han har omsorg og bryr seg (beskyttelse.) Og det har tydeligvis ikke min... Jeg kan jo ikke akkurat si noe heller..? "Du? Hvorfor sendte du meg ikke melding i går for å høre om jeg var kommet meg trygt hjem?" Og nå nærmer klokka seg 16:00.. Vi hadde planlagt at jeg skulle sove hos han i dag også! Mista liksom litt lysten nå... TS Det er lett for meg å se hvordan du tenker og hva du føler. Forstår deg godt. Og dermed bør du nå være oppmerksom på dette fremover. Altså om han er en fyr som virkelig bryr seg, eller ikke. Folk som ikke bryr seg har man nemlig ikke noe bruk for i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #18 Skrevet 3. september 2011 Nå vet ikke jeg hva slags jobb han har, men er det mulig han var mye opptatt i natt, slik at han ikke hadde tid til å ringe og sende mld til deg?
Neshorn Skrevet 3. september 2011 #19 Skrevet 3. september 2011 (endret) Jeg blir skuffet og lei meg når en evnt kjæresten ikke skriver til meg om kvelden eller morgenen. Eller når han er ute selv og jeg ikke hører et pip! Endret 3. september 2011 av Neshorn
Sunchild Skrevet 3. september 2011 #20 Skrevet 3. september 2011 Jeg har aldri vært i et forhold der man sender meldinger til hverandre når man er ute... med mindre man skal møtes etterpå og blir veldig sen. For meg ville det vært helt unaturlig å sende en melding til kjæresten min - eller motta en - når jeg var ute med venner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå