Gå til innhold

Okey, hva skjer med puppen min?


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ett blått merke liten flekk på venstre puppen min på siden. å det gjør vondt, kan mye mulig bare være ett blåmerke, men klarer ikke finne fram hvordan jeg kan ha fått blåmerke der.

Jeg er redd...

Skal ta kontakt med lege, men kan det være symptomer på ett eller annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt inn på puppen da? Det kan nemlig være inngrodd hår, hvis det er i nærheten av brystvorta. Det kan hvert fall bli skikkelig ømt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i det hysteriske laget å ringe lege for et blåmerke på puppen tenker nå jeg.

Vent et par dager, kanskje fire også. Er det fortsatt blått og ømt så kan du jo vurdere å ringe legen.

Det er fort gjort å slå seg litt og få blåmerker. Og bøylene kan også gi ømmhet/blåmerker hvis de har sittet litt feil som det blir sagt over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i det hysteriske laget å ringe lege for et blåmerke på puppen tenker nå jeg.

Vent et par dager, kanskje fire også. Er det fortsatt blått og ømt så kan du jo vurdere å ringe legen.

Det er fort gjort å slå seg litt og få blåmerker. Og bøylene kan også gi ømmhet/blåmerker hvis de har sittet litt feil som det blir sagt over her.

Blåmerket er i en radius hvor bh bøyla ikke kan nå, så hvordan jeg skal ha fått merket aner jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmerket er i en radius hvor bh bøyla ikke kan nå, så hvordan jeg skal ha fått merket aner jeg ikke..

Jeg kræsjer av og til i dørhåndtak, sykkelstyrer, treningsapparater på styrkerommet eller lignende. Ofte tenker jeg ikke så mye over det med det samme (det skjer som regel når jeg har dårlig tid), og når jeg da oppdager det ømme blåmerket noen dager senere har jeg oftest ikke anelse om hva jeg har drevet med. Før det plutselig går opp for meg at jaaa, jeg gikk jo på den eller den dingsen på fredag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

what. jeg skulle akkurat til å lage en tråd om det samme.

Jeg har fått et merke rett under brystvorten. Ser ikke ut som et blåmerke, mer som et sugemerke/sprengt blodkar.

Når jeg sitter og googler så finner jeg alle slags lidelser.. vræl.

Man trenger ikke overreagere på alt, men det er nok bra å holde et øye med det og kjenne etter om du får andre symptomer. Og ikke være redd for å gå til legen.

Men tror nok for man kan få blåmerker av alt fra BH til å ha sovnet i en dårlig stilling. Har du i motsetning til meg et sexliv så er det enda flere grunner til å få merker på puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...