nickless Skrevet 3. september 2011 #1 Del Skrevet 3. september 2011 Vi er ofte kritiske når vi ser oss i speilet - men hva er det du liker? Jeg har tykt flott hår , fyldige lepper og lange ben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OliviaP Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 De store øynene og lange øyenvippene mine, og det at kroppen min er slank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tina69 Skrevet 3. september 2011 #3 Del Skrevet 3. september 2011 Mest fornøyd med øynene og at jeg har runde former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 3. september 2011 #4 Del Skrevet 3. september 2011 Er generelt fornøyd, ser på det som veldig viktig å være snill mot seg selv og lære seg å være glad i det man ser i speilet selv om det kanskje ikke passer inn i "idealet". Jeg synes f.eks. jeg har en fin, vever kroppsbygning. Og så har jeg noen dype smilehull som er veldig sjarmerende, og pene øyenbryn. Og pianofingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 3. september 2011 #5 Del Skrevet 3. september 2011 flott tråd! Hm jeg liker øyenbrynene,øyefargen og fasongen . Nesa mi er flott! Og jeg har pene tenner og en flott underleppe. Liker ørene mine,ikke for store og passe størrelse på øreflippene Pene pupper til min alder og størrelse. Tærne mine er fine,ikke knokete eller krøllete.(bruker ikke trange sko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 3. september 2011 #6 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg liker faktisk helheten best. Jeg har nemlig ingenting falskt ved meg, ikke extensions, bruker veldig lite sminke, har store naturlige pupper og rumpe, og jeg mener at jeg ser bra ut naturlig. Og det liker jeg ved meg selv Det er jo flere ting med kroppen min som jeg ikke liker så godt, men når jeg liker helheten er det liksom helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 3. september 2011 #7 Del Skrevet 3. september 2011 Ansikt: Øyne, øyenvipper og lepper. Kropp: Kroppsfasongen (timeglass) og høyden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 3. september 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg liker også høyden og nesen min! Tror vi damer må se oss selv med andre øyne av og til , vi er flotte skapninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 3. september 2011 #9 Del Skrevet 3. september 2011 Øyne, hender, negler, føtter, høyde, pupper, rumpe, lår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. september 2011 #10 Del Skrevet 3. september 2011 - Det jeg er mest fornøyd med er håret mitt. Har langt mørkt hår som ikke er så veldig tynt heller. - Jeg er også veldig fornøyd med mine grønne øyne - Høyden min (167) - puppene mine. - leppene mine - å min lille sprettrumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjosa Skrevet 3. september 2011 #11 Del Skrevet 3. september 2011 Oi, nå måtte jeg tenke. Er så lett å finne svar om man skal fortelle hva man misliker med seg selv (og andre..). Er mest fornøyd med nesen min. Fin, rett og passe stor. Svaien i ryggen, rumpa og leggene. Magen er flat og fin. Faktisk kommer jeg på fler ting også. Flott å bli mer bevisst på det positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hederlig Skrevet 3. september 2011 #12 Del Skrevet 3. september 2011 Tennene mine, øynene, min naturlige brunfarge og høye kinnben tror jeg at jeg er mest fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 3. september 2011 #13 Del Skrevet 3. september 2011 Egentlig hele fjeset mitt. Øyne, nese, munn, tenner, bryn. Hudfargen min, høyden min (1,72), håret mitt. Ja :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå