AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har ofte når jeg våkner veldig rennende gulaktig utflod, det lukter ikke noe vondt men det renner liksom ut når jeg reiser meg. det er veldig flytende og hvitgult. Hva kan det være? Opplever ingen svie, rødhet eller sårhet. Men det hender det klør litt inni der, altså inni vagina. Hva skal jeg kjøpe på apoteket tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 Det er ikke vanlige symptomer på sopp ihvertfall. Men du kan jo prøve Vivag e.l. Det er melkesyrebakterier som puttes i skjeden som kan hjelpe til å balansere bakteriefloraen. Hvor er du i syklusen? Noen får veldig rennende utflod noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #3 Del Skrevet 3. september 2011 Her her: link Kanskje dette kan være til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godterirusk Skrevet 3. september 2011 #4 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Tusen takk skal dere ha, det er meg som var ts. Logget inn nå Drar på apoteket og hører jeg :S er ganske plagsomt. Går på p-piller og er midt på et brett.. Endret 3. september 2011 av DayQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2011 #5 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg må bare si at jeg synes det er ganske tullete å selvmedisinere slik når man ikke vet hva det er. Det er mye bedre å bestille time hos lege å få resept på riktige preparater enn å kaste bort penger på produkter på apoteket som i beste fall kun kamuflerer problemet. Gå til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå