pusilus Skrevet 5. januar 2012 #341 Del Skrevet 5. januar 2012 Tror du får gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 6. januar 2012 #342 Del Skrevet 6. januar 2012 jeg tror du har en i magen din:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 6. januar 2012 #343 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror også du får gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. januar 2012 #344 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg tipper rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 6. januar 2012 #345 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei, sniker meg inn her, jeg! Gratulerer med graviditeten! Det er spennende å lese om noen som har kommet et godt stykke lenger enn meg, kjenner jeg... Lykke til videre! Jeg skal til første kontroll samme dag som du har UL Jeg tipper forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #346 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Så mange som har tippet! Koselig. Da skal jeg prøve å sette opp en liste her: Mayami Alabama ara Haley pusilus Singing cow Kommode Angel-A Pasjonsblomst PurpleLady Frufly Endret 9. januar 2012 av Selma_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #347 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei, sniker meg inn her, jeg! Gratulerer med graviditeten! Det er spennende å lese om noen som har kommet et godt stykke lenger enn meg, kjenner jeg... Lykke til videre! Jeg skal til første kontroll samme dag som du har UL Jeg tipper forresten Hei og ! Takk skal du ha, og gratulerer til deg også! Det er sannelig spennende tider for oss nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 7. januar 2012 #348 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg tipper også gutt! Hva tror du selv da Selma_? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #349 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg tipper også gutt! Hva tror du selv da Selma_? Jeg har faktisk en ganske klar følelse for hva jeg tror det blir, så skal bli spennende å se om det stemmer!! Venter litt med å si hva jeg tror, tilfelle noen flere vil tippe Nå er jeg så trøtt at jeg stuper! Vært en travel dag med mange ærender og lite hvile, og besøk hos venner på kvelden. Ble tidlig hjem på meg, føler meg nesten litt kjedelig iblant. Sofaen frister liksom mer enn fest og moro.. Merkelig det der Kjøpte meg forresten et par mammabukser, endelig! Men må ærlig si at foreløpig er de ikke så veeeldig behagelige. Det er nok mest fordi tøystykket jo er helt slapt over magen, så jeg føler at jeg mister buksa hele tiden.. Og så kjennes den så lav ut i livet. Men jeg setter nok pris på det når magen vokser enda mer Så jeg må nok vente et par uker med å bruke de, holde meg til tights imens... Men de sitter fint på da, ikke mulig å se at det er mammabukse, deilig å endelig kunne gå i olabukse igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 8. januar 2012 #350 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg leste et tips på frumaela.com i går (i et innlegg fra hun gikk gravid for snart 3 år siden), om sånne magebelter for gravide. Da kan du bruke den vanlige buksa du ikke lenger får igjen, ved å feste med strikk og ha dette magebeltet over (les linken, ho forklarer litt bedre enn meg). Hun kjøpte det på H&M, men man får sikkert kjøpt det flere steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. januar 2012 #351 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har faktisk en ganske klar følelse for hva jeg tror det blir, så skal bli spennende å se om det stemmer!! Venter litt med å si hva jeg tror, tilfelle noen flere vil tippe Nå er jeg så trøtt at jeg stuper! Vært en travel dag med mange ærender og lite hvile, og besøk hos venner på kvelden. Ble tidlig hjem på meg, føler meg nesten litt kjedelig iblant. Sofaen frister liksom mer enn fest og moro.. Merkelig det der Kjøpte meg forresten et par mammabukser, endelig! Men må ærlig si at foreløpig er de ikke så veeeldig behagelige. Det er nok mest fordi tøystykket jo er helt slapt over magen, så jeg føler at jeg mister buksa hele tiden.. Og så kjennes den så lav ut i livet. Men jeg setter nok pris på det når magen vokser enda mer Så jeg må nok vente et par uker med å bruke de, holde meg til tights imens... Men de sitter fint på da, ikke mulig å se at det er mammabukse, deilig å endelig kunne gå i olabukse igjen Blir spennende å se om det er det kjønnet du tror det er på UL! Jeg tror at hvis man har en sterk følelse selv, så stemmer det...Jeg trodde fra første stund at det var en gutt i magen og det stemte. Og samme med mange andre jeg vet om... Blir uansett gøy å høre etter du har vært på UL! Du er nok ikke den eneste som syntes sofaen frister mer enn fest og morro! Jeg har jo nesten bodd på sofaen siden jeg ble gravid. Den er min beste venn til enhver tid! hehe... Mammabukser er en fantastisk oppfinnelse. Bare vent til magen har vokst litt til..Da finnes det ikke noe bedre å ha på seg i hele verden. Jeg sverger til disse buksene og bruker ikke noe annet...Bare en mamma-tights fra H&M en gang i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 8. januar 2012 #352 Del Skrevet 8. januar 2012 ÅÅ så spennende med UL Jeg tipper jentebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #353 Del Skrevet 9. januar 2012 ÅÅ så spennende med UL Jeg tipper jentebaby Da er du ført på lista Noen som vet noe om dette med å være gravid og ligge på ryggen? Jeg er så redd for å ligge på ryggen, fordi jeg har lest ett eller annet sted at det skal man ikke gjøre. At man klemmer en blodåre eller noe? Men så våkner jeg jo alltid på ryggen om morgenen, og når jeg trener må jeg jo også ligge på ryggen av og til (benkpress og slikt). Alt man skal måtte bekymre seg for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 9. januar 2012 #354 Del Skrevet 9. januar 2012 Noen som vet noe om dette med å være gravid og ligge på ryggen? Jeg er så redd for å ligge på ryggen, fordi jeg har lest ett eller annet sted at det skal man ikke gjøre. At man klemmer en blodåre eller noe? Men så våkner jeg jo alltid på ryggen om morgenen, og når jeg trener må jeg jo også ligge på ryggen av og til (benkpress og slikt). Alt man skal måtte bekymre seg for.. Har hørt om det.. Jeg tenker litt slik at det kan da ikke være farlig om det ikke gjør vondt vel? Jeg søkte ihvertfall litt på det og dette er noe av det jeg fant: Lenke 1 Lenke 2 Lenke 3 Håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #355 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg leste et tips på frumaela.com i går (i et innlegg fra hun gikk gravid for snart 3 år siden), om sånne magebelter for gravide. Da kan du bruke den vanlige buksa du ikke lenger får igjen, ved å feste med strikk og ha dette magebeltet over (les linken, ho forklarer litt bedre enn meg). Hun kjøpte det på H&M, men man får sikkert kjøpt det flere steder Takk for tipset! Det kan jo funke nå som jeg er i en sånn kjip mellomperiode med bittelitt mage, men ikke nok Har hørt om det.. Jeg tenker litt slik at det kan da ikke være farlig om det ikke gjør vondt vel? Jeg søkte ihvertfall litt på det og dette er noe av det jeg fant: Lenke 1 Lenke 2 Lenke 3 Håper du har hatt ei fin helg! Ja, det stemmer, er det jeg har lest om. Linkene sier jo at man helst ikke skal ligge på ryggen. Men når jeg spurte legen om det, sa hun bare at det hadde hun aldri hørt om! SÅ synes det er rart at ikke legen fraråder det, men så er det så mange steder på nett som fraråder det.. Legen min sier bare at jeg skal leve så normalt som mulig... (Mens jeg helst skulle hatt noen retningslinjer å gå etter, siden jeg synes det er skummelt å vurdere situasjoner selv..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 9. januar 2012 #356 Del Skrevet 9. januar 2012 Har inntrykk av at de beste svarene når det gjelder svangerskap får man hos JM, og ikke hos allmennlege. Tror ikke du skal bekymre deg så mye for å ligge på ryggen. Man trenger jo ikke gjøre det med vilje, annet enn en liten stund her og en liten stund der (og selvfølgelig i situasjoner som krever det, f.eks. trening). Hva som skjer om natta når man sover klarer man uansett ikke å styre, og man må rett og slett bare stole på at kroppen merker eventuelt ubehag og dermed endrer stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. januar 2012 #357 Del Skrevet 9. januar 2012 Leste et sted for en ukes tid siden (da jeg også var bekymret for det samme) at det ikke er farlig. Man kan, teoretisk sett klemme en eller annen blodåre slik at det fører til blodtrykksfall, men man vil føle ubehag ved å ligge på ryggen før det skjer. Ligger alltid på ryggen når jeg skal sove, og vet ikke hvordan det skal gå når det rett og slett ikke går an lenger! Kommer til å være søvnløs hele siste måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. januar 2012 #358 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg har hørt det samme som Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #359 Del Skrevet 9. januar 2012 Ok, da skal jeg prøve å roe litt ned og tenke at kroppen kanskje ordner opp selv. Jeg skal uansett til jordmor i morgen, så da kan jeg jo høre der! Gleder meg til ny kontroll, håper jordmor er allright! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 10. januar 2012 #360 Del Skrevet 10. januar 2012 Ok, da skal jeg prøve å roe litt ned og tenke at kroppen kanskje ordner opp selv. Jeg skal uansett til jordmor i morgen, så da kan jeg jo høre der! Gleder meg til ny kontroll, håper jordmor er allright! Tror nok vi skal slappe av hele gjengen jeg. Skulle man ha fulgt "reglene" som er under graviditeten er det mye vi ikke kunne ha gjort, spist osv. Er man usikker og nervøs for noe så tror jeg også at jordmor er den riktige personen å snakke med. Når begynte du å gå til jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå