Frufly Skrevet 13. desember 2011 #281 Del Skrevet 13. desember 2011 12 uker Så deilig å endelig kunne dele med familie og venner Hihi, så herlig av mannen din Fint han han kan følge med på appen, det er jo helt genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #282 Del Skrevet 13. desember 2011 Takk for supporten pusilus, Haley, ara, Nienna83 og Frufly!! Det føles litt som å være i en ny fase av graviditeten. Nå er det liksom ikke vår lille hemmelighet lenger, og det kjennes litt rart.. Our baby bean gone public Er sååå klar for juleferie snart! Skal bli deilig å late seg en ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 14. desember 2011 #283 Del Skrevet 14. desember 2011 heisann vil gjerne følge med deg:) d ligger noen uker foran meg, deilig å lese om andres opplevelse av graviditeten:) håper alt står bra til med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. desember 2011 #284 Del Skrevet 14. desember 2011 Hurra for 12+litt!! Litt i seneste laget her, som vanlig, men... Har ikke "gone public" enda vi, annet enn de som har visst hele tiden. Vet ikke hvordan jeg skal annonsere det på jobb. Blir litt teit å ta det på et fellesmøte liksom, men vet ikke helt hvordan det bruker å gjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 15. desember 2011 #285 Del Skrevet 15. desember 2011 Hihi "baby bean gone public". Lo godt når jeg leste det HEr er det omvendt av juleferie for alle andre, jeg har lesefri fra i dag frem til 22 desember, da er det jobbings resten av jula for studenten.. Jaja, jeg har iallefall en veldig koselig arbeidsplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #286 Del Skrevet 15. desember 2011 heisann vil gjerne følge med deg:) d ligger noen uker foran meg, deilig å lese om andres opplevelse av graviditeten:) håper alt står bra til med deg:) Hallo! Velkommen hit Så koselig at du vil følge med! Her er alt fint. Litt sliten for tiden, men så er jeg ikke så flink til å legge meg tidlig heller.. Hvor langt er du på vei da? Hurra for 12+litt!! Litt i seneste laget her, som vanlig, men... Har ikke "gone public" enda vi, annet enn de som har visst hele tiden. Vet ikke hvordan jeg skal annonsere det på jobb. Blir litt teit å ta det på et fellesmøte liksom, men vet ikke helt hvordan det bruker å gjøres... Takk takk Det er kjempeskummelt at det er public! Synes jeg da.. Men litt deilig å være ferdig med det også.. Jeg har ikke annonsert det på jobb enda, har liksom aldri fått muligheten. Vil fortelle det til sjefen snart, men resten får sikkert vite det når det begynner å synes Hihi "baby bean gone public". Lo godt når jeg leste det HEr er det omvendt av juleferie for alle andre, jeg har lesefri fra i dag frem til 22 desember, da er det jobbings resten av jula for studenten.. Jaja, jeg har iallefall en veldig koselig arbeidsplass! Bra du har koselig arbeidsplass til tross for at du må jobbe i jula Er glad jeg slipper å jobbe i jula, har hatt mine juler jeg også med jobb. Men koselig å bare slappe av. Du får nyte tiden fram til 22.desember du da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 15. desember 2011 #287 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hallo! Velkommen hit Så koselig at du vil følge med! Her er alt fint. Litt sliten for tiden, men så er jeg ikke så flink til å legge meg tidlig heller.. Hvor langt er du på vei da? jeg er 6+6 idag, så snart 7uker:) jeg har ikke gjort annet enn å legge meg tidlig, har og er ekstremt kvalmen, eneste som hjelper er og sove:) satser på at det gir seg etterhvert:) hva jobber du som? hardt arbeid eller er det helt greit?=) Endret 15. desember 2011 av Singing cow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 15. desember 2011 #288 Del Skrevet 15. desember 2011 Tenk at du er 12 uker på vei, heldiggrisen! Hvordan er formen din nå? Synes du det er litt mindre skummelt og mer realistisk? Synes du er tøff som har tatt steget med å dele det med verden, jeg synes det er litt skummelt jeg. Hvordan er reaksjonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #289 Del Skrevet 15. desember 2011 jeg er 6+6 idag, så snart 7uker:) jeg har ikke gjort annet enn å legge meg tidlig, har og er ekstremt kvalmen, eneste som hjelper er og sove:) satser på at det gir seg etterhvert:) hva jobber du som? hardt arbeid eller er det helt greit?=) Ja, sorry, så ikke tickeren din når jeg svarte på innlegget.. Får satse på at kvalmen gir seg etter hvert ja! Jevnlig inntak av mat hjalp for meg Jeg har kontorjobb, så det funker greit med graviditet. Jobber effektivt når jeg har energi til det, og litt mindre effektivt hvis jeg er sliten. Men får gjort det jeg skal Tenk at du er 12 uker på vei, heldiggrisen! Hvordan er formen din nå? Synes du det er litt mindre skummelt og mer realistisk? Synes du er tøff som har tatt steget med å dele det med verden, jeg synes det er litt skummelt jeg. Hvordan er reaksjonene? Ja, tenk det! Er svært glad for å være over 12 uker, og formen er fin. Bare trøtt, og får lettere vondt i hodet. Men kvalmen er på vei bort. Synes fremdeles det er skummelt, spesielt nå som folk vet det.. Skulle gjerne holdt det hemlig til over nyttår, men mannen ville så gjerne si det nå, og da kunne jeg ikke drepe entusiasmen hans Har fortalt det til familie og nære venner, og håper de klarer å ikke spre det for mye før det har gått enda litt tid.. Må bare jevnt og trutt si til meg selv at det GÅR bra nå! Gleder meg til voksende mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. desember 2011 #290 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja, tenk det! Er svært glad for å være over 12 uker, og formen er fin. Bare trøtt, og får lettere vondt i hodet. Men kvalmen er på vei bort. Synes fremdeles det er skummelt, spesielt nå som folk vet det.. Skulle gjerne holdt det hemlig til over nyttår, men mannen ville så gjerne si det nå, og da kunne jeg ikke drepe entusiasmen hans Har fortalt det til familie og nære venner, og håper de klarer å ikke spre det for mye før det har gått enda litt tid.. Må bare jevnt og trutt si til meg selv at det GÅR bra nå! Gleder meg til voksende mage Godt å høre at formen din er mye bedre. Ikke noe som er bedre enn det! Hihi, så søtt når de blir så engasjert! Det GÅR bra, krysser fingrene for det! Har du vært på svangerskapskontroll og fått time til ordinær ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #291 Del Skrevet 16. desember 2011 Godt å høre at formen din er mye bedre. Ikke noe som er bedre enn det! Hihi, så søtt når de blir så engasjert! Det GÅR bra, krysser fingrene for det! Har du vært på svangerskapskontroll og fått time til ordinær ul? Jada, det går lettere og lettere å tenke at dette går bra! Har vært på en slags svangerskapskontroll, men legen ville vente til jeg var i uke 13-14 med å ta blodprøve, fylle ut helsekort og slikt.. Så skal tilbake på første "ordentlige" kontroll rett før jul! Håper å få høre hjertelyden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #292 Del Skrevet 18. desember 2011 En liten uke igjen på jobb nå, så er det juleferie Det skal bli SÅ godt med total hvile en uke, lenge siden det har vært ordentlig ferie på denne skrotten.. Kanskje det blir en skitur eller to også! (Hvis det er "lov" som gravid? Jeg går jo ikke akkurat fort i løypene ) 13 uker nå, og "bare" 5 uker til ordinær UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. desember 2011 #293 Del Skrevet 18. desember 2011 13 uker!!!! Bedre med symptomer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #294 Del Skrevet 19. desember 2011 13 uker!!!! Bedre med symptomer nå? Ja, heldigvis litt bedre! Kan gå litt lenger uten mat uten å bli kvalm trøttere enn før, så må vare lære meg å legge meg tidligere du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 19. desember 2011 #295 Del Skrevet 19. desember 2011 hei du:D så kommentarene dine på bloggen, mn har fått dagbok nå tusen takk for at du forklarte meg:) skal ikke være lett alltid:) for 13 uker:D glede meg til jeg kommer så langt:D blir spennende med UL, vil dere vite hva det er?=) bra du føler deg bedre, er vel på denne tiden energien kommer tilbake, og kvalmen er på hell:) gleder meg til det:) Mandags til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. desember 2011 #296 Del Skrevet 19. desember 2011 Ja, heldigvis litt bedre! Kan gå litt lenger uten mat uten å bli kvalm trøttere enn før, så må vare lære meg å legge meg tidligere du da? Trodde jeg hadde blitt kvitt kvalmen, men den meldte seg for fullt igjen på jobben i dag, kan du si... Håper det blir bedre for oss alle - gleder meg til den energibomben som visstnok skal komme i 2.trimester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 21. desember 2011 #297 Del Skrevet 21. desember 2011 Trodde jeg hadde blitt kvitt kvalmen, men den meldte seg for fullt igjen på jobben i dag, kan du si... Håper det blir bedre for oss alle - gleder meg til den energibomben som visstnok skal komme i 2.trimester! Skal ikke være en gledesdreper her, men den energibomben i 2.trimester lurer jeg fælt på hvor er blitt av..Jeg har ikke funnet den enda for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 21. desember 2011 #298 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg føler meg ikke som noen engergibombe akkurat, men myyye mindre trøtt og sliten etter 12. uke! Nå kan jeg stå opp og legge meg til vanlig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. desember 2011 #299 Del Skrevet 21. desember 2011 Huff og huff, dette hørtes ikke bra ut!! Og jeg som hadde gledet meg til glødende hud, masse energi, hopp og sprett og tjo og hei... jaja, det kan jo hende jeg er en av de heldige! (Fat chance...) Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. desember 2011 #300 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg håper på det sammen som Mayami, men frykter det ikke slår til her. Jeg er bare bittelitte misunnelig på ene venninnen min som har strålt i hele svangerskapet fra uke 7, mer energi enn noen sinne. Jeg synes det er juks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå