Gjest Alabama Skrevet 19. januar 2012 #401 Del Skrevet 19. januar 2012 Min Amme-BH er veldig elastisk, så helt faktisk helt umulig at den ikke passer etter fødsel. Kjøpte strl. M/L. Ellers har jeg også hørt det du sier, Haley, at man ikke bør kjøpe amme-BH før etter fødsel, men det gjelder nok de som er i bomull med lite elastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. januar 2012 #402 Del Skrevet 22. januar 2012 Oi, lenge siden jeg har vært innom her nå! Håper du har hatt en fin helg så langt, Selma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #403 Del Skrevet 22. januar 2012 Oi, lenge siden jeg har vært innom her nå! Håper du har hatt en fin helg så langt, Selma! Jeg har hatt en kjempedigg og rolig helg. Sitter nå og slapper av (enda mer), med en god kopp kakao Trent har jeg gjort også! Ellers føler jeg det er på sin plass å juble litt ekstra for 18 uker! Synes fremdeles tiden går rimelig sakte, men 18 uker er da ikke så værst.. 22 uker igjen Og magen har begynt å synes litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. januar 2012 #404 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg syntes det går fort for alle unnatt meg selv jeg! 18 uker allerede!? Føler at du når mge igjen! hehe... Men gratulerer så mye!!! 22 uker er ingenting..Plutselig har du lille nurket på utsiden! God søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. januar 2012 #405 Del Skrevet 22. januar 2012 for 18 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. januar 2012 #406 Del Skrevet 23. januar 2012 18 uker og snart UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 24. januar 2012 #407 Del Skrevet 24. januar 2012 for 18 uker:D utrolig gøy snart halvveis:D Når er UL? Håper Du har det bra:) God tirsdagskveld:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #408 Del Skrevet 24. januar 2012 for 18 uker:D utrolig gøy snart halvveis:D Når er UL? Håper Du har det bra:) God tirsdagskveld:D Her er alt bare bra ul er i morgen ettermiddag, og jeg er veldig spent! Håper på å se en frisk baby, og er vi heldig får vi se kjønn også! Jeg har lenge hatt en sterk følelse av at det er ei jente, så får se om intuisjonen stemmer de fleste på tippelista her har jo gått for at jeg får gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. januar 2012 #409 Del Skrevet 24. januar 2012 Masse, masse lykke til i morgen!!!! Så lenge hn er frisk spiller det jo igen rolle hva det blir! Men alltid like spennende om intuisjonen slår til eller ikke! Jeg tipper bestandig feil, så da blir det nok jente på deg! Gleder meg til å høre hvordan det gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. januar 2012 #410 Del Skrevet 25. januar 2012 Åhh, så spennende!!! Har ei venninne som skal på UL i morgen også! Dette blir gøy. Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 25. januar 2012 #411 Del Skrevet 25. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. januar 2012 #412 Del Skrevet 25. januar 2012 Ååh, UL allerede? Tiden går fort! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #413 Del Skrevet 25. januar 2012 Takk for lykkeønskninger! Det gikk kjempebra i dag! Var veldig moro å se det sprell levende nurket!! Og det blir........................ En jente! Så gratulerer med bra gjetting Pasjonsblomst, PurpleLady og Frufly! Må også gratulerer meg selv litt, det var jo det jeg hadde på følelsen, så det var veldig moro! Jenta så frisk og fin ut, og var akkurat så stor hun skulle være. Dvs, jeg ble flyttet bare en dag tilbake, og er letta for det! (lar tickeren være..) Har så lyst til å dra på ul igjen jeg Det varjo så koselig å se lille mageboeren! Neste gang jeg får se henne blir vel etter å ha født henne... GLEDER MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. januar 2012 #414 Del Skrevet 25. januar 2012 Takk for lykkeønskninger! Det gikk kjempebra i dag! Var veldig moro å se det sprell levende nurket!! Og det blir........................ En jente! Så gratulerer med bra gjetting Pasjonsblomst, PurpleLady og Frufly! Må også gratulerer meg selv litt, det var jo det jeg hadde på følelsen, så det var veldig moro! Jenta så frisk og fin ut, og var akkurat så stor hun skulle være. Dvs, jeg ble flyttet bare en dag tilbake, og er letta for det! (lar tickeren være..) Har så lyst til å dra på ul igjen jeg Det varjo så koselig å se lille mageboeren! Neste gang jeg får se henne blir vel etter å ha født henne... GLEDER MEG! Gratulerer så mye med ei lita Godt at alt sto bra til med mageboeren! UL er en fantastisk opplevelse og jeg skulle gjerne gjort det hvertfall èn gang til før fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 25. januar 2012 #415 Del Skrevet 25. januar 2012 Så koselig, en jente! Og deilig at alt er fint, da kan du slappe av og kose deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. januar 2012 #416 Del Skrevet 25. januar 2012 Hurra for !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 25. januar 2012 #417 Del Skrevet 25. januar 2012 Gratulerer med ei lita jenta! Jeg er tydeligvis mye bedre på å tippe på min egen baby enn andres baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. januar 2012 #418 Del Skrevet 25. januar 2012 Du har vært på ultralyd alt , og jeg som trodde jeg var inne i en god periode har tippet feil igjen :gjeiper: Gratulerer med jentemageboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. januar 2012 #419 Del Skrevet 25. januar 2012 Hurra!!!! Jeg tok feil - igjen, som forventet... Jaja, har i alle fall ingen følelse av noe slag for min mageboer, så your guess is as good as mine! Gratulerer masse, Selma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 26. januar 2012 #420 Del Skrevet 26. januar 2012 Hurra!! Gratulerer så mye med ei lita jente! Nå har jeg tippa to av to riktig, så det blir spennende å se om magefølelsen for mageboeren min stemmer også... Har fremdeles noen uker igjen til jeg finner det ut... sånn ca 10 Blir nesten misunnelig på dere som har kommet lenger enn meg Men igjen, GRATULERER med !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå