Gå til innhold

Spennende tider!

Selma_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da blir det tur på Lindex i morgen, hvis jeg orker :)

Ja, det er helt hærlig å ha på en bh som passer bra! :D

Kan også anbefale den ene mannabuksa jeg kjøpte på hm, gråsvart og helt nydelig å ha på! (hvis du ikke har kjøpt den alt.) har sett et par stk her inne som har kjøpt den, Alabama og ei til som anbefalte. Den ser bra ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen gode bher på Lindex :) Et par av de var Ella M. Deilig å ha noe som passer! Og så fant jeg en del klær. Både litt treningstøy og en mammabukse :) Riktig så vellykket :jepp:

17 uker nå! Jippi! (Selv om det å "fylle" 17 uker føles litt som å fylle 17 år.. :fnise: 16 er mer stas, 18 er mer stas, og 20 er enda mer stas! Synes jeg da...)

Du? Kunne du ikke ha sett etter om de har de bh'ene og den buksa fra H&M på nettsidene deres? Synes det er et herk å finne gode og fine bukser. Når det gjelder bh'er gir jeg nesten opp. Var å kjøpte meg noen bh'er i helga, men tror de er for store rundt livet til at jeg får den riktige støtten. Ikke så lett å finne den riktige størrelsen på bh'er lengre synes jeg.. Før brukte jeg 70C, nå har jeg gått opp til D, men vet ikke helt om det blir riktig heller. :/ Vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig å se at så mange har falt for den samme (gråsvarte) buksa :fnise:

Det var deg jeg så den hos ja! :fnise: Ja, den så så fin ut på bildet, og var jo utrolig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Kunne du ikke ha sett etter om de har de bh'ene og den buksa fra H&M på nettsidene deres? Synes det er et herk å finne gode og fine bukser. Når det gjelder bh'er gir jeg nesten opp. Var å kjøpte meg noen bh'er i helga, men tror de er for store rundt livet til at jeg får den riktige støtten. Ikke så lett å finne den riktige størrelsen på bh'er lengre synes jeg.. Før brukte jeg 70C, nå har jeg gått opp til D, men vet ikke helt om det blir riktig heller. :/ Vanskelig!

Vet ikke om buksa finnes på nett jeg? Se i dagboka til haley, hun la ut noe om den ;) (skriver fra mobil, så litt vanskelig å lete seg fram). Hvis ikke kan jeg se etter den i kveld :)

Bhene kjøpte jeg på lindex. To på salg og en annen. Hadde med meg 10 bher inn i prøverommet, så jeg måtte jo bare finne noen passende ;) har før brukt rundt 70B, nå passet 70C utmerket. Men der er vi jo alle forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også bh som passer perfekt :hoppe: Organic ett eller annet ammebh fra Lindex, elastisk er den også så den kan jeg vokse mer i :tommel: Godt å endelig ha en med støtte i igjen :jepp: Bukser har jeg tre av, så det holder vel en stund . I allefall når jeg ikke bruker dem :gjeiper: Mamma-tights og kjoler/løse tunikare her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massiv shopping pågår her, ser jeg! :fnise: Veldig bra - greit med en unnskyldning til å fornye garderoben litt! Trenger ikke større BHer enda, så enten har ikke puppene vokst stort, ellers har jeg gått rundt i årevis med for stort undertøy! Jaja... such is life! ;)

Ha en fin kveld! (Det skal jeg - krim på TV igjen! Veldig glad i krim, men stor fare for mareritt.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sniklest litt her en stund, så det er vel på tide å legge igjen noen ord :popcorn:

Ser at du har termin bare et par uker før meg, så spennende! Ser alle andre er godt igang med shopping av klær, det er kanskje på tide at jeg også begynner snart, rusler rundt i en trang bukse og en altfor liten bh :) Men det er ikke så lett når man bor langt ute på landet her i det kalde nord :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også bh som passer perfekt :hoppe: Organic ett eller annet ammebh fra Lindex, elastisk er den også så den kan jeg vokse mer i :tommel: Godt å endelig ha en med støtte i igjen :jepp: Bukser har jeg tre av, så det holder vel en stund . I allefall når jeg ikke bruker dem :gjeiper: Mamma-tights og kjoler/løse tunikare her ;)

Grattis med bh! Også ammebh da gitt! Det har jeg ikke tenkt på at man trenger etter hvert... Er det noe padding i slike? Jeg får heller ikke brukt mammabuksene mine riktig enda. Men magen kan jo poppe når som helst, og DA er jeg klar ;) Tights og ullgensere her i gården. Lange tunikaer har jeg problemer med å finne :( Leter og leter, men hvor har de fine?

Massiv shopping pågår her, ser jeg! :fnise: Veldig bra - greit med en unnskyldning til å fornye garderoben litt! Trenger ikke større BHer enda, så enten har ikke puppene vokst stort, ellers har jeg gått rundt i årevis med for stort undertøy! Jaja... such is life! ;)

Ha en fin kveld! (Det skal jeg - krim på TV igjen! Veldig glad i krim, men stor fare for mareritt.......)

Hehe, ja når lønna kom ble det plutselig litt gøy å handle litt. Men nå er lønna snart borte igjen... :kjefte:

Kos deg med krimmen! Det er jeg nesten for pysete til å se... :fnise:

Har sniklest litt her en stund, så det er vel på tide å legge igjen noen ord :popcorn:

Ser at du har termin bare et par uker før meg, så spennende! Ser alle andre er godt igang med shopping av klær, det er kanskje på tide at jeg også begynner snart, rusler rundt i en trang bukse og en altfor liten bh :) Men det er ikke så lett når man bor langt ute på landet her i det kalde nord :fryser:

:velkommen:

Hihi, ja kjenner meg igjen i trang bukse/liten bh-problematikken.. Var deilig å kjøpe seg noe nytt! Er dette din første også eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg bruker vanligvis 70C, men den jeg har fra Ella M er i 70D. Passer fint. Har ikke funnet noen andre der som passer, så du bør sjekke ut i butikken. (Lindex)

Samme med buksa fra HM. Jeg kjøpte to mammabukser i går, en smal blåsvart i strl. 38 og den gråsvarte i strl. 34. Den tøyer seg veldig og bør prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bh-shopping :danse: Jeg må også det. Bh-ene mine er blitt så for små at brystvortene nesten detter ut :fnise:

En venninne anbefalte å bruke ammebh allerede nå, for de er gode og behagelige og har ikke den dumme, harde "spilen" under.. Så skal nok gå til innkjøp av et par stykker.

Hvordan går det med deg ellers? Har magen poppet bra ut eller er den fortsatt litt "beskjeden"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis 70C, men den jeg har fra Ella M er i 70D. Passer fint. Har ikke funnet noen andre der som passer, så du bør sjekke ut i butikken. (Lindex)

Samme med buksa fra HM. Jeg kjøpte to mammabukser i går, en smal blåsvart i strl. 38 og den gråsvarte i strl. 34. Den tøyer seg veldig og bør prøves!

Ah, tusen takk for tips! Da skal jeg sjekke på Lindex. :jepp: Må innom H&M å bytte de bh'ene jeg kjøpte sist, så da kan jeg se etter de buksene også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bh-shopping :danse: Jeg må også det. Bh-ene mine er blitt så for små at brystvortene nesten detter ut :fnise:

En venninne anbefalte å bruke ammebh allerede nå, for de er gode og behagelige og har ikke den dumme, harde "spilen" under.. Så skal nok gå til innkjøp av et par stykker.

Hvordan går det med deg ellers? Har magen poppet bra ut eller er den fortsatt litt "beskjeden"?

Jeg føler ikke spilen under er noe problem jeg. Uten føler jeg at bhen ikke løfter noe liksom..? Men må jo bli vant til ammebh etterhvert uansett, så kanskje begynne med det alt nå ikke er så dumt ;)

Ellers er alt bra! Formen er strålende, er full av energi og merker ingen andre plager heller :) magen er meget beskjeden, så går og venter på at den skal poppe! Er bare de nærmeste som ser den, andre hadde aldri kunnet gjette at jeg var gravid i 4 mnd :fnise: men som venninna mi sa; mot slutten er du sååå lei av den, så nyt liten mage mens du kan! Så da skal jeg prøve på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke spilen under er noe problem jeg. Uten føler jeg at bhen ikke løfter noe liksom..? Men må jo bli vant til ammebh etterhvert uansett, så kanskje begynne med det alt nå ikke er så dumt ;)

Ellers er alt bra! Formen er strålende, er full av energi og merker ingen andre plager heller :) magen er meget beskjeden, så går og venter på at den skal poppe! Er bare de nærmeste som ser den, andre hadde aldri kunnet gjette at jeg var gravid i 4 mnd :fnise: men som venninna mi sa; mot slutten er du sååå lei av den, så nyt liten mage mens du kan! Så da skal jeg prøve på det :jepp:

Kan hende jeg henger skikkelig igjen altså, men ser liksom for meg at de fleste ammebh'er er skikkelig tantete/bestemortypete. :fnise: Men er jo ikke et dumt tips da, får se etter det med det samme som jeg ser etter alt det andre dere har skrevet ned. ;)

Så godt å høre at du er i god form! Ikke noe som er bedre enn det. :) Har du alltid vært i like god form? Om ikke, når ble du i bedre form? Og hvordan går det på jobb? :)

Hihi, når det kommer til magen er jeg akkurat lik. Min er også veldig beskjeden og kun samboer som ser kulen. :P Det er sikkert riktig som venninnen din sier at en blir lei av den store magen på slutten, men igjen så frister det med en litt større kul nå fordi. Er jo så kos. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe! hun har sikkert et poeng ang magen :fnise:

Nei, det er jo smak og behag ang bh. jeg syntes spilen er plagsom, men det kan være for at puppene mine har vokst en del og er veldig ømme..Vil ikke ha noe som "presser" på,hvis du skjønner..?

Deilig at formen er så fantastisk da!! Mange mister jo litt motet i begynnelsen av all trettheten og lite energi. Så føles utrolig deilig når man blir sitt "gamle jeg" igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde en ammebh fra bravado i går, kjempebehagelig å ha på! Men litt skeptisk til å kjøpe allerede nå, for tenk om de blir mye større med melk i..?!

Mine 2 passende BH-her gnikker av og til litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder amme-BH'er så kan man være så heldig at BH'en man kjøper når man er 4-5-6 måneder på vei passer også ved fødsel, men sjansen er stor for at brystene vil bli enda litt større når melken virkelig kommer (og selvsagt blir det jo mindre melk etterhvert når man ikke ammer like hyppig lenger, så da kan den passe igjen). Amme-BH bør man kjøpe noen uker før fødsel og da ta en hånd på innsiden av cup'en for å forsikre seg om at det er plass til en evt. ytterligere vekst og ikke minst ammeinnlegg.

Det finnes utrolig mye fint på amme-BH-markedet (F.eks. er det mange mammabutikker i Norge som fører Anita) hvis man er villig til å betalte litt mer enn 129,- på H&M, og de aller fleste er uten spile pga komfort og pga at spilene angivelig ikke skal klemme av melkegangene. Men uansett amme-BH eller vanlig BH, med eller uten spile, H&M eller dyrer altrnativer, så er det alfa og omega å ha en BH som passer skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er i god form! Ikke noe som er bedre enn det. :) Har du alltid vært i like god form? Om ikke, når ble du i bedre form? Og hvordan går det på jobb? :)

.. men igjen så frister det med en litt større kul nå fordi. Er jo så kos. :rodmer:

Jeg har stort sett vært i like god form. Merket litt kvalme i ca uke 9-11, men ikke værre enn at jeg måtte spise litt ekstra. Trøtt har jeg også vært, men har klart meg fint gjennom arbeidsdagen :) Så hittil har det vært veldig lett å være gravid synes jeg! Var jo forberedt på masse spying, bekken- og ryggplager. Men de to siste kan jo fremdeles komme da. Er tross alt en god stund igjen av graviditeten :fnise:

hehehe! hun har sikkert et poeng ang magen :fnise:

Nei, det er jo smak og behag ang bh. jeg syntes spilen er plagsom, men det kan være for at puppene mine har vokst en del og er veldig ømme..Vil ikke ha noe som "presser" på,hvis du skjønner..?

Skjønner hva du mener ;) Synes selv det er digg å gå med sports-bh. Men i det daglige liker jeg å få litt ekstra løft og padding, siden jeg ikke har så store pupper fra før.. :sjenert:

Når det gjelder amme-BH'er så kan man være så heldig at BH'en man kjøper når man er 4-5-6 måneder på vei passer også ved fødsel, men sjansen er stor for at brystene vil bli enda litt større når melken virkelig kommer (og selvsagt blir det jo mindre melk etterhvert når man ikke ammer like hyppig lenger, så da kan den passe igjen). Amme-BH bør man kjøpe noen uker før fødsel og da ta en hånd på innsiden av cup'en for å forsikre seg om at det er plass til en evt. ytterligere vekst og ikke minst ammeinnlegg.

Det finnes utrolig mye fint på amme-BH-markedet (F.eks. er det mange mammabutikker i Norge som fører Anita) hvis man er villig til å betalte litt mer enn 129,- på H&M, og de aller fleste er uten spile pga komfort og pga at spilene angivelig ikke skal klemme av melkegangene. Men uansett amme-BH eller vanlig BH, med eller uten spile, H&M eller dyrer altrnativer, så er det alfa og omega å ha en BH som passer skikkelig.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...