Gå til innhold

Spøkelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på et gammelt sykehjem som ble bygget på ca. 1940-50 årene. Og i de siste måndene har jeg opplevd ting som virkelig er vanskelig å forklare.

Det begynnte for ca. 1 år siden, da jeg skjente et hånd som kom bak meg da jeg var i et bøyd tilstand, og dro meg rett opp i stående tilstand igjen. Og selvfølgelig har jeg prøvd å glemme hendelsen, men i sommer begynnte det igjen. Jeg har blitt bla. låst inne på en pasient rom, sett glødene "kuler" suse forbi meg, og til og med hørt flere stemmer som jeg rett og slett ikke kan forklare.

Jeg hvet at mange ikke tror på slik, og derfor tvier jeg meg til å fortelle dette til noen. Er veldig redd for at det kun er meg :(

Men dette har rett og slett ført at jeg er redd får å gå på jobben. Og i hverfall redd for å være alene i byggningen.

Så jeg lurte på om er det noen som har erfaringer eller et ide for hva jeg burde gjøre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vel ikke så veldig skummelt med spøkelser! mer spennende. men du burde kanskje få dem på godsia, og be dem være snill mot deg. hvis ingen andre merker noe må du jo være en ganske åpen person. og da kan de sikkert like deg. prøv en fadervår eller noe.

men det er jo uansett dumt at du må være helt alene på et sykehjem. dårlig bemanning? og hva sier beboerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke så veldig skummelt med spøkelser! mer spennende. men du burde kanskje få dem på godsia, og be dem være snill mot deg. hvis ingen andre merker noe må du jo være en ganske åpen person. og da kan de sikkert like deg. prøv en fadervår eller noe.

men det er jo uansett dumt at du må være helt alene på et sykehjem. dårlig bemanning? og hva sier beboerne?

Det har faktisk skjedd at beborene også har reagert. Spesielr da jeg så den "ildkula"....så spurte beboren som sto sammen med meg, om hva det var som suste forbi henne:(

Men ellers har jeg også delt opplevelsene mine til de aller nermeste på jobben. Og mange av dem har i ettertid også opplevd "noe". Men jeg merker at av en eller annen grunn så er det kun oss utenlandske på jobben som opplever noe. Den eneste norske som har opplevd noe er en dame som har lagt svart hår.

Skjønner godt at det kanskje kan virke spennende for noen. Men det hindrer meg i konsentrere på jobben. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...