Gå til innhold

Svineinfluensavaksinen og bivirkninger..


Gjest fr21_5ffdsa

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg syns jeg husker at da jeg skrev under på at jeg ville få vaksinen var søvn listet opp som en mulig bivirkning fra denne. Jeg har slitt en del med søvn/trøtthet i tida etter at jeg tok vaksinen, men hvordan kan jeg vite årsakene bak det? Er jeg trøtt fordi jeg er småbarnsmamma, eller er jeg trøtt som følge av denne vaksinen? Noen som vet om man kan sjekke opp dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bør du snakke med legen din.

På generell basis er det veldig mange fordommer og misforståelser ude og går rundt vaksiner generelt, og denne vaksinen specielt, fordi det findes en stor gruppering av kundskabsløse alternativfriker som har lagt farmasien for had, og oppriktig tror at vaksiner er farlige, og lavet for å skabe sykdom. Disse er ekstremt kundskabsløse, men det er dessverre mange som tror på dem.

Hva angår ditt konkrete tilfelle, kan jeg ikke udtale meg, men det virker mere sandsynlig at du er trett på grund av at du har små barn, end at dette er en bivirkning av vaksinen. Jeg regner med at det er en stund siden du tok den, men det er allikevel et vesentlig poeng når disse symptomene oppstod i forhold til vaksinasjonstidspunktet. Du kan lese mere her:

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainArea_5661&MainArea_5661=5631:0:15,2385:1:0:0:::0:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...