AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Del Skrevet 2. september 2011 Bare fordi jeg er nysjerrig: 1. Har du hatt kjønnssykdommer? Hvis ja: 2. Hvilken relasjon hadde du til personen du fikk sykdommen av? 3. Lærte du av dette, i så fall hva? (Jeg håper ingen anklager meg for en runketråd nå ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 Mirakuløst nok nei, men himmelen skal være mitt vidne på at jeg har vært fryktelig uforsiktig i mine yngre år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 3. september 2011 #3 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Ja. Fikk kkønnsvorter av en jeg var sammen med. Slo opp med han like etterpå (siste dråpen ). Fikk utbrudd med neste type også (mest sannsynlig hadde han annen type), vi hadde sex før vi erkjente at vi begge mest sannsynlig enda hadde viruset (tåpelig). Fikk fjellkjeder med vorter og måtte opereres Plages nå med store celleforandringer (sin2 og sin3), mest sannsynlig grunnet hpv... Ellers har jeg hatt mye ubeskyttet sex med "tilfeldige", men ikke pådratt meg noe der, utenom mistanke om klamydia, da en fikk dette, men jeg slapp unna Det må sies at jeg har vær veldig flink og nøye på å sjekke meg minst en gang i halvåret, og før og etter ny sexpartner. Med tanke på min mengde ulike og tilfeldige sexpartnere + mangelfull bruk av effektiv prevansjon, så skulle jeg egentlig ha hatt det meste... Men sliter nå med en av de verste, må vel slutte å røyke snart å håpe celleforandringene går nedover *krysser fingra Endret 3. september 2011 av spinnwild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 3. september 2011 #4 Del Skrevet 3. september 2011 Har aldri hatt kjønnssykdommer. Fordi jeg er ansvarlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 3. september 2011 #5 Del Skrevet 3. september 2011 Ja, har hatt klamydia. Venninna mi smitta typen min. Jeg har ikke lært så mye annet enn at shit happens. Er alltid nøye med å bruke beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #6 Del Skrevet 3. september 2011 Nei jeg har ikke hatt kjønnsykdommer, har hatt sex med en fyr uten beskyttelse. Idiotisk, jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anon Skrevet 3. september 2011 #7 Del Skrevet 3. september 2011 Har aldri hatt kjønnssykdommer. Fordi jeg er ansvarlig! Så du er avholden? Det er faktisk den eneste måten man kan være sikker. Klam/myco, been there done that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #8 Del Skrevet 3. september 2011 1. Har du hatt kjønnssykdommer? Jepp, Klamydia og kjønnsvorter.... weee 2. Hvilken relasjon hadde du til personen du fikk sykdommen av? Han var typen min gjennom flere år, og jeg stolte fullt og helt på ham, helt til jeg testet meg... 3. Lærte du av dette, i så fall hva. Enkelte menn er utro jævler, og har mage til å lyve til deg mens de ser deg dypt inn i øynene, jeg lærte også at en gang utro: alltid utro, faktisk stemmer. Jeg gikk fra ham til slutt, men vortene blir jeg jo aldri kvitt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 3. september 2011 #9 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg fikk kjønnsvorter av min daværende kjæreste. Det brøt ikke ut før uka etter det ble slutt mellom oss. Jeg skjønte ikke hva det var, men etter litt googling så forsto jeg at det var kjønnsvorter. Husket også da at jeg hadde sett at han hadde hatt det, men jeg var ung og dum, og turte ikke spørre han. Etter det har jeg alltid vært veldig nazi på beskyttelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. september 2011 #10 Del Skrevet 3. september 2011 Clean as a whistle. Tror jeg er immun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 3. september 2011 #11 Del Skrevet 3. september 2011 1. Har du hatt kjønnssykdommer? Ja 2. Hvilken relasjon hadde du til personen du fikk sykdommen av? X-kjæresten min fikk jeg klamydia av. Vi var sammen, men det ble ikke oppdaget før et år etter vi ble sammen. Var tilfeldigvis hos lege for å få p-piller og måtte undersøkes for å få det. Og da ble det oppdaga. Kjønnsherpes. Fått av mannen min. Men han viste ikke at han hadde det når vi ble sammen. Når vi fant det ut så prøvde vi å være forsiktige. Men etter 4 år fikk jeg utbrudd gitt. Men har ikke vært spesielt plaga heldigvis. Og har ingen planer om å ha meg med fler så satser på at det stopper ved oss 3. Lærte du av dette, i så fall hva? Hmmmm...nei. Bare at man aldri kan vite og man må være forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 3. september 2011 #12 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Nei, heldigvis ikke. Har aldri hatt sex med en ny partner uten kondom før begge har testet seg først. Endret 3. september 2011 av Iah 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2011 #13 Del Skrevet 3. september 2011 Nei, heldigvis ikke. Jeg har ikke vært flink med kondom, men jeg har ikke mange forskjellige partnere heller. Sjekker 1-2 ganger pr år for klamydia for sikkerhets skyld, så jeg ikke går for lenge uten å vite dersom jeg skulle bli smittet. En venninne har hatt kjønnsvorter, og hun fryste de, så da skulle hun være frisk og rask fremover fikk jeg inntrykk av. Har dere prøvd dette dere som sier at dere er stuck med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 3. september 2011 #14 Del Skrevet 3. september 2011 En venninne har hatt kjønnsvorter, og hun fryste de, så da skulle hun være frisk og rask fremover fikk jeg inntrykk av. Har dere prøvd dette dere som sier at dere er stuck med det? Er man først smittet av kjønnsvorter bærer man smitten med seg resten av livet, selv om man ikke har utbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 3. september 2011 #15 Del Skrevet 3. september 2011 Husk at mesteparten av de som er smittebærere av herpes ikke vet om det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2011 #16 Del Skrevet 3. september 2011 Er man først smittet av kjønnsvorter bærer man smitten med seg resten av livet, selv om man ikke har utbrudd. Det var egentlig det jeg trodde og, men hun hadde fått beskjed om at hun ikke hadde det lenger på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 3. september 2011 #17 Del Skrevet 3. september 2011 Aldri hatt noe slikt .Alltid vært forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #18 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg synest dette blir litt tåpelig å lese. Selv kunne jeg smilt selv og sakt; "Nei jeg har ingen kjønnssykdommer, åå, jeg er så perfekt!" Jeg hadde ingen symptomer, og sjekket meg for sikkerhetsskyld for div. sykdommer. Til min store overaskelse hadde jeg herpes på kjønnsorganet. Kjønnsherpes: På verdensbasis er en av tre personer i alderen 20-40 år smittet med type 2, i Norge antagelig mellom fem og 35 prosent. Seks av 10 mennesker som er smittet med kjønnsherpes har symptomer som ikke er typiske for sykdommen og vet derfor ofte ikke at de er smittet. En av fem personer smittet med kjønnsherpes har ingen symptomer i det hele tatt. De færreste med kjønnsherpes er således kjent med at de er smittet. Skal vi vedde på at noen som har svart nei her har herpes? Ikke for å legge hets, men det er ren fakta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. september 2011 #19 Del Skrevet 3. september 2011 Hvorfor er det tåpelig å lese? Tror du ikke på at de som sier de ikke har kjønnsykdommer ikke har det? Du høres utrolig bitter ut egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #20 Del Skrevet 3. september 2011 Hvorfor er det tåpelig å lese? Tror du ikke på at de som sier de ikke har kjønnsykdommer ikke har det? Du høres utrolig bitter ut egentlig... Jeg ser den, ble bare litt provusert på et vis. Jeg hadde svart nei for noen måneder siden. Men sannheten er at jeg har bært dette i flere år uten symptom. Det er fåtallet som tester seg for herpes om man ikke har symptom. Det var vell det jeg ville frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå