Gå til innhold

Spesielle gavepapir

^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Har sjekket litt på ebay, men ikke funnet noe veldig spesielt.

Vet du om noen nettbutikker som selger julepapir og store gave sløyfer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Ingen som vet? =(

Fant et på panduro som var ganske fint. Skulle bestille og nettsiden var nede =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert endel sløyfer og bånd osv på ebay. Skal ta en titt i morgen. Men papir er jeg litt mer usikker på å få sendt fra andre siden av verden. Tenker at kanskje portoen blir veldig dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et svar litt på siden fra meg. Jeg var innom en byggevareforretning og der hadde de fått inn tapet. Det første som slo meg var at det så ut som gavepapir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert endel sløyfer og bånd osv på ebay. Skal ta en titt i morgen. Men papir er jeg litt mer usikker på å få sendt fra andre siden av verden. Tenker at kanskje portoen blir veldig dyr.

Finner ikke noe spesielt på ebay jeg =/ Heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som har vært på panduro i Fredrikstad? Er det bra utvalg der?

Kjøpte et sølv gavepapir på panduro i sverige og masse forskjellig bånd, men har enda ikke fått tak i noen sløyfer!?

Kjøpte også et metallic lilla gavepapir på ebay. Skal prøve å legge litt lilla papir over det sølv. Se om jeg får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også interessert i ja! Har aldri handla på ebay, men kanskje jeg skal titte der etterhvert. I fjor ble det hvertfall panduro, pleier å være greit utvalg og tilbehør der! Nå gleder jeg meg til å pakke inn pakker kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panduro har jo også nettbutikk, om man ikke finner det man leter etter i den "vanlige" butikken.

Endret av Hipphurra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også interessert i ja! Har aldri handla på ebay, men kanskje jeg skal titte der etterhvert. I fjor ble det hvertfall panduro, pleier å være greit utvalg og tilbehør der! Nå gleder jeg meg til å pakke inn pakker kjenner jeg!

Jeg har pakket inn den første pakken. Men kommer mest sannsynlig til å åpne den og pakke den på nytt :)

Elsker å pakke inn pakker :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Panduro har jo også nettbutikk, om man ikke finner det man leter etter i den "vanlige" butikken.

Jeg vet det, men syns frakten er litt dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket inn den første pakken. Men kommer mest sannsynlig til å åpne den og pakke den på nytt :)

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye fint på panduro nå synes jeg. Har kjøpt Tildapapir der denne uken det er nydelig. Brukte hyssing rundt og det passet bra. Ellers er jeg veldig fan av gråpapir og forsegling i lakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har mye fint på panduro nå synes jeg. Har kjøpt Tildapapir der denne uken det er nydelig. Brukte hyssing rundt og det passet bra. Ellers er jeg veldig fan av gråpapir og forsegling i lakk!

Ja hyssing er kjempefint. Og også veldig enig i at gråpapir er tøfft. Lakk får jeg aldri til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hyssing er kjempefint. Og også veldig enig i at gråpapir er tøfft. Lakk får jeg aldri til :(

Lakk? Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det som er minuset med å starte tidlig! Samtidig er det jo som du sier bare å gjøre det på nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det som er minuset med å starte tidlig! Samtidig er det jo som du sier bare å gjøre det på nytt:)

Jah :fnise:

Det går med noen ekstra meter bånd & papir for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...