Miriam Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 Hei, Jeg er tante til Tobias på 8 år. Han er for stor til å leke med biler. Han har alt av bygge greier, ikke bare lego, men disse robotene m.m Har heller ikke lyst til å kjøpe tv/data spill som han bruker mye tid på. Er det noe igjen da?? Tips tas i mot med TAKK. Hilsen Miriam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Akebrett. Har sett noen nye rumpekaebrett med reimer, som henger fast på rumpa. (Kunne tenke meg et slikt sjøl :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Bøker, gode hobby-bøker med små og store oppgaver. Eller oppslagsbøker, med allskens opplysninger om verdens dyr og mennesker. Musikk. Når man er blitt 8 år, har man oppdaget musikk. David eller Kurt, eller Hits for Kids... Skrekkelige greier, men ungene elsker det. Limesett for biler eller fly. Petter Solbergs Subaru i limesett, sikkert populært. Puslespill, litt store, litt vanskelig, må ha hjelp av mamma eller pappa puslespill. Morsomt for hele familien, stolt når man klarer masse uten hjelp... Det er jo et vell av gaver der ute. Jeg synes alltid at bokhandelen er en smart plass å kjøpe julegaver til unger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 Hva med noe på IKEA.. Mitt tantebarn på 5 ønsker seg en av de gode stolene der... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Kom på litt til: jeg har sans for gaver som betyr aktivitet: Hva med kokebok og forkle og kokkelue? Leksikon eller faktabøker for barn. Ordentlig kikkert Frimerkealbum og frimerker (hvis han er av den typen det kan passe til) Engangskamera og fotoalbum + gavekort på fremkalling Foldekniv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 Lommelykt Verktøyskrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #7 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg skjønner deg godt, min nevø sitter mye framfor tv og data og jeg kommer aldri til å kjøpe han noe som får han til å sitte der lengre enn det han gjør, jeg legger vekt på å gi han gaver som han har nytte av og som stimulerer han fysisk og intellektuelt ( er litt førskolelæreraktig der) :-? Hva med hockey skøyter, det ga jeg min nevø i fjor og det var veldig populært ?? Min nevø er veldig intressert i bionicle, slike figurer som man bygger. Han har en del av de men han ønsker seg alle typene. Ellers er det actionman, spiderman, bilbane eller noe slikt. Beyblade er visst også noe som skoleguttene ønsker seg for tiden. En annen ting er for eksempel effekter til å ha på skolen, ett tøft penal osv. Hvis du ikke kjenner gutten så veldig godt må du bare spørre de som gjør det eller gutten selv. Jeg vet at min nevø har begynt på svømming nettopp så derfor gir jeg han toalettmappe og håndduk fra monogramservice og en bionicle figur som skal ligge i toalettmappa Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 30. november 2003 #8 Del Skrevet 30. november 2003 Finn willy bøker. på engelsk heter de find waldo. de er kjempe gøye jeg elsker dem. sjekk her http://home.broadpark.no/~slund-5/finn_wil...illy/willy.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. november 2003 #9 Del Skrevet 30. november 2003 Det heter "Hvor er Willy?" (Har fire fra biblioteket i bokhylla ved siden av meg) Ellers er jo Beyblade (mer fancy utgave av dracco spin) veldig pop akkurat nå. Avkommet mitt er et par år eldre, han skal få en LOTR-figur, tenker jeg. Og litt klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 2. desember 2003 #10 Del Skrevet 2. desember 2003 Beyblade er mitt tips. Sønnen min på nesten 9 år syns det er kjempekuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 2. desember 2003 #11 Del Skrevet 2. desember 2003 eller kanskje walkie talkie-sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriam Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 3. desember 2003 Å gurimalla så fint vi har det her. Tusen takk for alle de fine tipsene!! Men, hva er Bayblade? Jeg kjenner ham riktig godt, men på spørsmål, er det TV og Data spillene som står øverst på lista. walkie talkie-sett synes jeg var en kjempe ide`. Jeg har en svoger som skal få slike for å bruke på jakt, men jeg tenkte jo ikke på Tobias da Det må da være spennende og leke ute med. Tipsene jeg har fått om uteleker har jeg mest sansen for. Barna er mye inne ved TV/Data for tiden. Alle de vanlige vinter.. utelekene har han. Aktivitetsbøker og musikk cd`er kan også være en ide`og se litt nermere på. Takk igjen hilsen Miriam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 3. desember 2003 #13 Del Skrevet 3. desember 2003 Beyblade er en slags nymotens snurrebasser. Klarer ikke forklare det på en annen måte. Men walkie talkier er jo superbra gaver da, det skal sønnen min få av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 3. desember 2003 #14 Del Skrevet 3. desember 2003 Beyblade Forresten så er jo Ninja Turtles kommet tilbake. De var jo hotte da jeg var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nora j Skrevet 4. desember 2003 #15 Del Skrevet 4. desember 2003 Har et gavetips som passer til alle barn! Jeg kjøper åpne kinobiletter til barna med en liten godtepose ved siden. Hvor mange biletter bestemmer du, og barnet kan ta med seg venner eller foreldre. Mange fine barnefilmer i julen. Dette har blitt veldig godt motatt hos oss!!! Lykke til: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriam Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei igjen! Det ble walkie talkie for barn. Den er kjøpt på Clas Olsson til kr. 398,- rekker 500 meter. (Svoger fikk en dyrere en som rekker 3 km) Jeg takker igjen for all hjelp :D GOD JUL Hilsen Miriam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå