Gå til innhold

Muskelbetennelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag gikk jeg en 4 timers tur på fjellet, noe jeg absolutt ikke er vant til. Etter ca. 1 og en halv time begynte jeg plutselig å kjenne smerter hver gang jeg tok et steg. Det er vanskelig å forklare akkurat hvor det er, men det er liksom der beina begynner, altså musklene mellom magen og bena. Skjønner?

Vel, da ble det hardt og jeg fikk ondt for hvert skritt jeg tok, spesielt oppover. Jeg tenker at det kan være gangsperre, men jeg har aldri fått det i den muskelen og jeg synes det var så rart å få det mens jeg gikk, vanligvis merker jeg ikke noe før dagen etterpå.

Jeg kom hjem i 2-3 tiden i dag og det har blitt verre. Jeg klarer ikke å gå, og å reise seg opp og ned i sofaen går bare ikke!

Kan det være muskelbetennelse eller merker man det ikke så fort? Eller er det kanskje gangsperre? Jeg vet at hvis det er gangsperre så går det over snart, men da jeg skal trene en del de neste dagene, vil jeg helst unngå det dersom det kan være muskelbetennelse. Gangsperr, er ikke akkurat en god unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...