Gå til innhold

Hva slags julekalender har du?


Tjorven

Anbefalte innlegg

Det har vært mye snakk om julekalendere her inne, men nå er jeg nysgjerrig på hva slags julekalender du har.

Jeg har kjøpt meg Freia julekalender med sjokolade. Nam nam. Også kjøper vi oss nok en Flax-kalender tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to :nisse: , tre når mamma får sent meg en flax kalender.

En diger sprellemannnisse, og en som jeg har brodert selv.

Begge skal fylles med twist:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
Julekalender :klø: voksen jeg :klø: :oops:

Det er jeg også. Og jeg har den kalenderen mamma broderte til meg i 1980, altså til min andre jul, og jeg henger opp pakker til min samboer på den, han henger opp pakker til meg. Små snopepakker, smågodt altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE voksen, så jeg har julekalender!! :sjarmor:

Har laget egen i år, pleier å kjøpe.

Laget en pinne som jeg har malt i sånn hvit og rød kjærlighetstangting.... så henger jeg den på veggen og henger pakkene under.

har kjøpt masse småsjokolader som jeg skal pakke inn i små poser og henge under.

En til meg og en til kjærsten. :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Haribo-kalendere vi i år...en til hver :D

Voksen...tja...alderen tilsier det, men julekalendere er da koselig uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke selv, men har laget pakkekalender til ungene. Har pakket inn 48 småpakker, puh! og lagt de alle i den store piknikk-kurven min, og hengt pyntebåndene over kanten av kurven, men røde store tall for henne og grønne store tall for han.

Mesteparten av tingene er kjøpt i London. Bl. annet "ranet" jeg "Disney-store" for alt av Nemo-effekter.

Gleder meg til å se ansiktene deres...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mye snakk om julekalendere her inne, men nå er jeg nysgjerrig på hva slags julekalender du har.

Jeg har kjøpt meg Freia julekalender med sjokolade. Nam nam. Også kjøper vi oss nok en Flax-kalender tenker jeg.

Freia kalender? Hvor fikk du tak i den, og hva skulle de ha for den? Freia lade er mye bedre enn den der "Cheap-ass" sjokoladen fra langtvekkistan som er i de til 10 kroner. :ler:

Hadde sånn kjip en i fjor, men bedre med rar lade i kalender enn ingen kalender i det hele tatt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mormor har brodert en pakkekaleder til meg. så den har mannen min fylt på med 24 pakker. I tillegg har vi hver vår sjokoladekalender. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flax-kalender og en sånn litt små-kjip sjokolade-kalender til 15 kr. Når søs og jeg delte leilighet kjøpte vi tolv gaver hver og åpnet annenhver dag. Det var kjempekoselig - fikk mye hårstrikker og godteri. Savner det i år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sydd kalender jeg fikk av mormor da jeg var liten. Den henge rmin mann små pakker på.

Min mann har en julekalender jeg laget til ham da vi ble sammen som jeg sørger for pakker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leya får ikke kalender mere... :cry:

Mamma sier jeg er for stor, og sambo er kjip!

(Sambo får av mammaen sin, som ringer til meg og spør om jeg kan dra å handle alle gavene!! :evil: ) ARGGHHHH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leya får ikke kalender mere... :cry:

Mamma sier jeg er for stor, og sambo er kjip!

(Sambo får av mammaen sin, som ringer til meg og spør om jeg kan dra å handle alle gavene!! :evil: ) ARGGHHHH

Da må du oppdra samboeren din! Og for stpr? Hva er det for tull? Jeg fikk riktignok ikke av mamma mer da jeg ble stor pike og bodde sammen med en mann - for da ble det hans jobb. Men man blir aldri for stor til julekalender.

Samboeren din er uoppdratt og det er moren din som er kjip.

*ønsker Leya en fin kalender*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jul i Skomakergata.

-Sjokkis-kalender fra jobben.

-Gavekalender som mamma sydde til meg for noen år siden. Sambo og jeg henger opp 12 gaver til hverandre på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, også har vi en islandsk julekalender. Der kommer det en gubbe hver dag fra 12. desember og så forsvinner den noen dager etterpå. De har alle forskjellige ting de skal gjøre mens de er her, stort sett bøll og fanteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...