Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #1 Del Skrevet 2. september 2011 Hei! Jeg har et lite problem.. Skal på skogstur med en overnatting om en ukes tid. Jeg har regnet ut at jeg denne dagen har mensen.. Og selvfølgelig den dagen jeg som regel blør mest på.. Så hva skal jeg gjøre? På en skogstur er det jo svært dårlig tilgang på toaletter og andre steder jeg kan bytte tampong på.. Skal jeg bare droppe hele turen(har veldig lyst til å være med) ? Råd og tips mottas med glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #2 Del Skrevet 2. september 2011 Du kan gå på legen å få mensenutsettende tabletter, du kan gå på dem i 10 dager i strekk, og de beskytter ikke mot graviditet, du får ikke noen bivirkninger heller. Tror de heter primolut eller noe lignende. bare spør legen etter det, så vil han skjønne hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #3 Del Skrevet 2. september 2011 Hvis jeg ikke rekker å gå til legen før da? Kan jeg få tak i noe lignende på apotek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Meg* Skrevet 2. september 2011 #4 Del Skrevet 2. september 2011 De selges på apoteket ja, men man må ha resept så du må nok til legen først. Hvis du forklarer situasjonen når du ringer, kan det jo hende at de gir deg en time så du rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Meg* Skrevet 2. september 2011 #5 Del Skrevet 2. september 2011 De selges på apoteket ja, men man må ha resept så du må nok til legen først. Hvis du forklarer situasjonen når du ringer, kan det jo hende at de gir deg en time så du rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 2. september 2011 #6 Del Skrevet 2. september 2011 Kan jeg ta de tablettene, selv om det bare et par dager før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #7 Del Skrevet 2. september 2011 Det er for sent å begynne med Primulot-N bare en uke før forventet mens. Hva med gode gamle bindet? Ekkelt når man ikke er vant til det, men lettere å få byttet når man er på tur uten toalettfasiliteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 2. september 2011 #8 Del Skrevet 2. september 2011 Tror du det går greit? Skal jo tross alt være borte et døgn, og må jo skifte bind ganske mange ganger i løpet av det døgnet, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 2. september 2011 #9 Del Skrevet 2. september 2011 Våtservietter, bind (kjappere å bytte ute), og hundeposer til legge brukte servietter og bind i er mitt tips Hundeposene får du i svart, de er lett å knytte godt igjen og kan kastes diskret i søppelspann eller en større søppelsekk! Ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå