AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Del Skrevet 2. september 2011 Hvor mange piller må jeg maks ha for å få ny resept? (Remeron) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2011 #2 Del Skrevet 2. september 2011 skjønte ikke helt..? men du kan få ny resept når det er tomt..eller like før du er tom for tabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 2. september 2011 #3 Del Skrevet 2. september 2011 Ring legen din og hør du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #4 Del Skrevet 2. september 2011 De spurte meg sist gang hvor mange jeg hadde igjen, men nå husker jeg ikke hvor mange jeg hadde igjen. Man kan ikke bare be om mange esker. Men ringer med legen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #5 Del Skrevet 2. september 2011 Bruker Remeron jeg også og får aldri spørsmål om hvor mange piller jeg har igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå