Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 Har nettopp møtt en mann, har hatt sex i den forstand at han har fingret meg... og så munnsex 1 gang. Han er 31. Etter han har fingret meg tar han og ser på fingrene sine (ja jeg blir veldig våt pga at jeg blir så opphisset av ham) og så lukter ham på dem!!!! Hvorfor???? Jeg føler meg skitten da, at det lukter vondt..... Hvorfor skal han LUKTE på fingrene sine??? Også etterpå går han og vasker dem...... er det vanlig at han vasker hendene med en gang etterpå, eller er det fordi han syns det er ekkelt eller lukter vondt???? Håper på mange svar, spesielt fra MENN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Hmmm, Jeg lukter også på fingrene etter jeg har fingret en kvinne - men det er fordi det dufter så utrolig godt. Og jeg drøyer lengst mulig med å vaske hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Men lukter du slik at hun ser at du lukter???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 Det er ikke noe uvanlig det - at menn lukter på fingrene etterpå, de liker jo lukta av en eller annen merkelig grunn Så vasker de seg vel fordi de blir litt klissete da. Ikke bekymre deg du - det er helt vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Vet ikke helt hvorfor han gjør det , det er vel for å kjenne om det er noe lukt men bør han gå å vaske seg etter på da . Jeg har ikke vært ute for det , det kan han gjøre når han står opp i så fall . Jeg skjønner at du lurer på det , prøv å snakke om det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 det lukter og smaker godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #7 Del Skrevet 28. november 2003 Vet ikke helt hvorfor han gjør det ' date=' det er vel for å kjenne om det er noe lukt men bør han gå å vaske seg etter på da . Jeg har ikke vært ute for det , det kan han gjøre når han står opp i så fall . Jeg skjønner at du lurer på det , prøv å snakke om det .[/quote'] Du sier selv at du blir veldig våt. Synes du det er rart at han vasker seg da? Hvis jeg får sæd på meg, vasker jeg det vekk etterpå. Spør ham neste gang han lukter, davel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 28. november 2003 #8 Del Skrevet 28. november 2003 Hmmm, Jeg lukter også på fingrene etter jeg har fingret en kvinne - men det er fordi det dufter så utrolig godt. Og jeg drøyer lengst mulig med å vaske hendene. Enig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rune Skrevet 28. november 2003 #9 Del Skrevet 28. november 2003 Sexulalitet og tenningsmønster er rare greier. Noen tenner på det en ting og synes andre ting er merkelige. Men vi er heldigvis ulike. Jeg har alltid satt stor pris på å kysse og sleike kvinner der dere vet.... Og den "salige" rusen jeg får av det kan nesten ikke beskrives. Av og til er det utrolig opphissende å bare snuse litt over kjønnet gjennom trusa, lure inn en finger og smake og lukte... hmmm hærlig. Har truffet ei dame som setter pris på akkurat det. Pleier å "hente opp" litt safter og la henne også smake.. Og det er opphissende. Og vi liker det begge. Så du GG må ikke la akkurat det der ødelegge for dere. Men snakk med typen og da får du sikkert vite hvorfor han gjør det. Når det gjelder det med vask etterpå så gjør vi vel rett og slett det for at vi ikke skal trekke med oss godlukta når vi skal ut og treffe andre mennesker. Men også jeg utsetter det med vask så lenge som mulig... Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rune Skrevet 28. november 2003 #10 Del Skrevet 28. november 2003 Det var jo ikke GG som hadde satt inn det første innlegget. Beklager GG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a_fly_guy Skrevet 29. november 2003 #11 Del Skrevet 29. november 2003 Det er helt naturlig at menn liker lukta av kjønnet til jenter. Lukta består av stoffer som skal gjøre oss kåte, og de fleste menn liker dette. Jeg blir faktisk rusa av lukta...kan ikke tenke meg en bedre lukt. Og så lenge dere ikke har mensen eller ikke har dusja på noen dager, så lukter det ikke vondt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå