Gå til innhold

Hvor mye har du på konto til vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at husleie, gjeldsavdrag, faste regninger, faste trekk til sparekonto og evt BSU er betalt, hvor mye sitter du igjen med da?

Og bor du alene eller med samboer?

Jeg har samboer, jobber deltid, og sitter vanligvis igjen med rundt 20.000 når alt er betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har 3,2 mill i lån. Har samboer, jobber deltid og sitter igjen med ca 10 - 18.000 når alt er betalt

Endret av nicola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden jobber dere med, som tjener så godt? :sjenert:

#1 her. Jobber i butikk, tjener maks 13.000 hver mnd, men bruker ikke så mye på klær og slikt. Er selvfølgelig enkelte måneder hvor jeg bruker altfor mye på det også, men da handler jeg ikke på noen måneder igjen :P Etter feriepengene kom har jeg klart å holde meg rundt 20tusen, og glad for det. Det verste jeg vet er følelsen av å ha lite penger/lure på om jeg har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 her. Jobber i butikk, tjener maks 13.000 hver mnd, men bruker ikke så mye på klær og slikt. Er selvfølgelig enkelte måneder hvor jeg bruker altfor mye på det også, men da handler jeg ikke på noen måneder igjen :P Etter feriepengene kom har jeg klart å holde meg rundt 20tusen, og glad for det. Det verste jeg vet er følelsen av å ha lite penger/lure på om jeg har råd.

Hæ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

På min *brukskonto* sitter jeg igjen med ca 5.000 etter at trekk til regningskonto, sparekonto og matkonto er gjort.

De 5000 skal da gå til bensin, klær og jobblunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror TS må spesifisere om hun mener hvor mye som er igjen av månedlig inntekt hver mnd, eller om hun mener totalbeløp av tilgjengelige penger på konto sånn jevnt over hele året. Altså inkludert bufferkonto osv...

Virker som folk har tolket tråden litt forskjellig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har betalt regninger og husleie sitter jeg somregel igjen med rundt om 10 lapper i mnd. :jepp:

Er 19, har samboer og jobber i matvarebutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hva i all verden jobber dere med, som tjener så godt? :sjenert:

det lurer jeg også på :klo:

jeg bor alene, og etter husleie, strøm,mobil, internett og busskort, så sitter jeg igjen med ca 1500 kr til kafeer, kino, klær, mat og alt mulig annet!

så de mnd strømregningen kommer, må jeg trekke de pengene fra de 1500 da!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig, alt etter hvor mye jeg jobber. De to siste månedene har det vært veldig lite ekstravakter på jobb, så da har jeg sittet igjen med rundt 3000,- etter at lån, mat, strøm og alle de faste utgifter er betalt. Men normalt sett bruker jeg å sitte igjen med ca. 8000-9000 kr :)

Edit: Har forresten samboer. Vi deler 50/50 på huslånet og andre faste utgifter. Mens resten av pengene så bruker jeg mine, og han sine. :)

Endret av Sweetpea25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden jobber dere med, som tjener så godt? :sjenert:

Ufaglært helsevesenet - nattevakt - 5 års ansennitet :) Begynt på utdannelse nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 her. Jobber i butikk, tjener maks 13.000 hver mnd, men bruker ikke så mye på klær og slikt. Er selvfølgelig enkelte måneder hvor jeg bruker altfor mye på det også, men da handler jeg ikke på noen måneder igjen :P Etter feriepengene kom har jeg klart å holde meg rundt 20tusen, og glad for det. Det verste jeg vet er følelsen av å ha lite penger/lure på om jeg har råd.

Ok, jeg trodde du hadde 20 000 til overs hver måned, altså hadde en inntekt på 30-40000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufaglært helsevesenet - nattevakt - 5 års ansennitet :) Begynt på utdannelse nå da :)

Samme som ovenfor. Da tror jeg ikke du heller sparer 10-18000 hver måned, som jeg først trodde :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som ovenfor. Da tror jeg ikke du heller sparer 10-18000 hver måned, som jeg først trodde :gjeiper:

Jeg snakker om penger som er igjen fra lønnen etter at jeg har betalt alt av utgifter. Var riktig det? :) Legger vel av en 5.000 i mnd på sparing AV de 10-18.000 ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Akkurat nå lever jeg kunn på lån fra lånekassen, og sitter igjen med ca 2000 etter husleien er betalt, og det er den eneste faste utgiften jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg snakker om penger som er igjen fra lønnen etter at jeg har betalt alt av utgifter. Var riktig det? :) Legger vel av en 5.000 i mnd på sparing AV de 10-18.000 ja :)

TS sier hun tjener 13 000 i måneden, og hennes 20 000 må da være totalsum oppspart, ikke hva hun har til overs hver måned. Du snakker altså om noe annet? Og har hvor mye utbetalt i måneden? Blir litt forvirret her nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student med studielån/stipend og jobber deltid. Varierer mye hvor mye jeg har til overs fordi det varierer hvor mange ekstravakter jeg tar/får per mnd. Har faste utgifter på ca. 5000 (husleie, strøm, telefonregning, internett) og sitter som regel igjen med mellom 5000 og 10000 per mnd. etter dette. Det jeg har igjen på slutten av mnd. sparer jeg i BSU. Noen mnd. må jeg jo også betale forsikringer og andre utgifter ulike medlemskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...