Gå til innhold

EVO


sequin

Anbefalte innlegg

Treningssenteret EVO har nettopp åpnet her i byen, og jeg var innom nettsiden deres nå, det virker rett og slett for godt til å være sant. :fnise:

Jeg har gitt opp de fleste treningssenterene her i byen, da de treningssenterene her er veldig "hippe og moderne", og det så og si er umulig å trene uten å bli forstyrret av personalet (passer ikke så godt til ei med sosial angst).

Hvordan opplever dere EVO?

Hvilke av dine kriterier til et treningsenter oppfyller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Dytter opp denne da jeg også er interessert i å høre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningssenteret er jo MYE mindre enn andre treningssentere, så en ulempe ved evo

er jo det at det kan bli veldig fullt og lite med plass.

Grunnen til at jeg trener der, er rett og slett fordi jeg ikke har råd til å trene på

sats, elixia etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Jeg trener på EVO og synes det er helt topp, trener på et tidspunkt da det ikke er mange andre som trener, så blir ikke kø eller noe, men det vil det jo bli på visse tidspunkt uansett treningssenter, hvertfall min tidligere erfaring. Synes også det er super deilig at det ikke er noe personale der som henger/maser/følger meg, så sånn sett er det helt ypperlig! :) en kan jo få pt time om man ønsker også. Men det er til gjengjeld ikke noen saltimer da, så om man er ute etter slikt må man velge et annet senter.

Alt i alt stortrives jeg på EVO :)

Edit: der jeg trener er senteret på samme str som de rommene andre sentre bruker på samme apparater, så synes ikke de er MYE mindre, de har bare ikke flere rom tio forskjelige ting. Sånn er det hvertfall der jeg trener.

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener også på EVO og er kjempefornøyd! For det første er prisen super og uten bindingstid :)

Ellers har de alt jeg trenger for å få gjennomført en god treningsøkt, både når det kommer til kondisjon og styrke. De er kanskje litt mindre enn andre treningssentre, men jeg har aldri opplevd noen store ulemper med det. Jeg trener til forskjellige tider hele tiden, og det er aldri noe problem med kø på apparatene. Alle EVO-sentrene jeg har trent på har en god atmosfære, og det er alltid rent og pent.

Så med mindre du er opptatt av gruppe- og saltimer ville jeg virkelig vurdert EVO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt EVO og var fornøyd, problemet var heller at januar/februar medfører stappfullt senter av alle som tror de skal klare nyttårsforsettene sine, heldigvis forsvinner de etterhvert og det blir "levelig" igjen.

Dog skifter jeg senter nå da jeg skal ha et sted nærmere jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...