AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Del Skrevet 1. september 2011 Bare et kjapt spørsmål, har p-piller noen utgangsdato eller best før dato? Skal flytte og vil gjerne ta med meg masse p-piller fordi jeg er redd for at landet jeg skal til ikke har p-pillene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Mener at pillene har to års best før dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afeio Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 På mine p-piller står det en utgangsdato som er tre år fram i tid sånn ca. Det kan hende at du må godsnakke litt med de på apoteket for å få ut flere resepter samtidig, det måtte jeg ettersom de mente de uten videre ikke kunne gi ut flere samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå