Annta Skrevet 1. september 2011 #1 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg sliter så med restless legs på kveldene. Det er akkurat som om det kiler i muskulaturen i beina, så det føles som om jeg må knyte musklene hele tida - noe som gjør det enda verre selvfølgelig. Noen som har tips til hvordan man kan bli kvitt dette, eller lindre det? Har smurt på Voltarol gel uten særlig effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 1. september 2011 #2 Del Skrevet 1. september 2011 MAgnesium? jeg er ikke heeelt sikker, men trodde at det var med på og roe ned beina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #3 Del Skrevet 2. september 2011 Magnesium kan hjelpe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #4 Del Skrevet 2. september 2011 Magnesium som andre sier ja. Har også hatt god effekt av ett naturpreparat som heter venastat, fåes på apotek og helsekost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå