MissStiles Skrevet 3. september 2011 #41 Skrevet 3. september 2011 Jeg foretrekker å sitte i midtgangen. Enten langt framme eller bak.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #42 Skrevet 3. september 2011 Langt frem, og mot vinduet.. Pleier å sjekke inn selv, og tar lengst frem, hvor jeg kan ha vindusplass og det ikke har sjekket inn noen på midt-setet ennå. På den måten kommer jeg fort av flyet og har ofte mer plass til å boltre meg litt på, eller muligheten til å sitte i litt ualminnelige stillinger
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #43 Skrevet 3. september 2011 Jeg foretrekker å sitte i midtgangen. Enten langt framme eller bak. På gulvet, eller? Midtgangen skal jo holdes fri for bagasje.. 5
Gjest MorAase Skrevet 3. september 2011 #44 Skrevet 3. september 2011 Dere som er høye og stadig vekk flyr samme strekk. Det er mulig å pugge maskinene som settes opp. Det er nemlig forskjell på avstanden mellom setene alt etter hvuilken maskin som flyr. Altså, jeg snakker om det konkrete flyet og ikek flymodellen her. Spesielt innenriks finnes det en del maskiner som har usedvanlig god benplass på 1DEF og/ eller 2DEF. Også 1ABC kan ha veldig god plass i noen av Braathens sine gamle maskiner. Ellers har alle DH-Q100 veldig god plass på 1&2 EF (sittegruppe), samt siste sete i midten bak. (En sitter da med bena ut i midtgangen). For de som flyr med KLM så er det smart å velge Fokker-70 og Fokker100 maskinene deres da disse har gjennomgående bedre benplass enn B737 maskinene til KLM.
Gjest MorAase Skrevet 3. september 2011 #45 Skrevet 3. september 2011 På gulvet, eller? Midtgangen skal jo holdes fri for bagasje.. Ja, fri for bagasje. Har noen sagt noe om passasjerer?
Audrina Skrevet 3. september 2011 #46 Skrevet 3. september 2011 (endret) For de som flyr med KLM så er det smart å velge Fokker-70 og Fokker100 maskinene deres da disse har gjennomgående bedre benplass enn B737 maskinene til KLM. Velge flyvemaskin selv? Svært til luksus det var på KLM da Nei, fly må man en gang i blandt, og hvis benplassen er så mye å klage på synes jeg man heller kan prøve seg på et annet fremkomstmiddel Tog feks. er jo myyyye mer spennende! Mye mer å se på osv. Skulle ønske jeg kunne ta tog på min strekning! Endret 3. september 2011 av Audrina
Trippeline Skrevet 3. september 2011 #47 Skrevet 3. september 2011 Velge flyvemaskin selv? Svært til luksus det var på KLM da Nei, fly må man en gang i blandt, og hvis benplassen er så mye å klage på synes jeg man heller kan prøve seg på et annet fremkomstmiddel Tog feks. er jo myyyye mer spennende! Mye mer å se på osv. Skulle ønske jeg kunne ta tog på min strekning! Dårlig med tog til USA.
PoisonIwy Skrevet 3. september 2011 #48 Skrevet 3. september 2011 Vindu! Forøvrig knekkende likegyldig. På et lite rutefly nordpå ble jeg en gang bedt om å flytte meg da jeg satt ved nødutgang -flyvertinnen ville gjerne ha en sterk mann der. Ikke den mest beroligende beskjeden jeg har fått før en flytur Det er standard rutine, de skal ha en som de anser som "able body", altså en person som kan åpne døren under trykk.
Gjest MorAase Skrevet 4. september 2011 #49 Skrevet 4. september 2011 Velge flyvemaskin selv? Svært til luksus det var på KLM da Nei, fly må man en gang i blandt, og hvis benplassen er så mye å klage på synes jeg man heller kan prøve seg på et annet fremkomstmiddel Tog feks. er jo myyyye mer spennende! Mye mer å se på osv. Skulle ønske jeg kunne ta tog på min strekning! En velger avganger som er satt opp med dertil egnede maskiner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå