Ayesh Skrevet 1. september 2011 #1 Del Skrevet 1. september 2011 HEi jeg brukte prevensjon for første gang den 12.august kl.12 imorgen blir det3 uker siden den ble satt inn. skal jeg ta den ut imorgen??? elller etter 28.dager? de fleste sier etter 3 uker, mens farmasøyten på apoteket mente at jeg bør bbytte etter 28 dager... ??? hva er riktig måte å gjøre det på?? Ayesha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 1. september 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 1. september 2011 Prevensjon = det er snakk om P-RING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. september 2011 #3 Del Skrevet 1. september 2011 Du vet den bruksanvisningen som følger med medisinene du bruker? Den er ganske nyttig,skal jeg fortelle deg! Så vidt jeg husker skal p-ringen taes ut når den har vært inne i tre uker, så skal du gå 7 dager uten, og så skal du sette inn ny. Dvs at ny blir satt inn hver 28. dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. september 2011 #4 Del Skrevet 1. september 2011 Pokkers mobilposting. Er forresten grunnen til at jeg ikke søkte opp for å kunne gi et sikkert svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ara Skrevet 1. september 2011 #5 Del Skrevet 1. september 2011 Ta den ut etter 3 uker. Så en uke uten og så ny ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. september 2011 #6 Del Skrevet 1. september 2011 Samme ukedag. Jeg tar inn min tirsdag, så har jeg den i tre uker og tar den ut tirsdag. En uke uten og setter inn ny tirsdag en uke etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akuaku Skrevet 1. september 2011 #7 Del Skrevet 1. september 2011 Du har den inne i tre uker. Tar den ut én uke, så tar du inn en ny. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yasin Skrevet 1. september 2011 #8 Del Skrevet 1. september 2011 tusen takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå