Gå til innhold

Utsatt mens

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt mensen for fire dager siden, men denne måneden har det skjedd mye rart!

En dag etter forrige mens, skled kondomet av da han dro seg ut og det var bare søl, men jeg tok en angrepille ca 8timer etter samleie.

En uke før jeg skulle ha mensen dro jeg til et land i Asia (7timer fly), og jeg kom nettopp hjem.

Hvor mye er det mulig at syklusen blir klusset opp med dette? Er det umulig å si, har ikke merket noe murring eller stramming i ryggen som jeg pleier å kjenne 2-3dager før første mensdag, men jeg er veldig øm (det gjør vondt å ha samleie og å sitte i div stillinger, eller gjøre ting brått).

Og om jeg skulle være gravid, når bør jeg ta en test da? Vet ikke om det blir noe annerledes i og med at EL trolig ble utsatt?

Takk til dere som svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ta en test nå som vil gi deg et sikkert svar.

Angrepiller kan tulle med syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en test nå som vil gi deg et sikkert svar.

Angrepiller kan tulle med syklusen.

Vil det være sikkert? Er det ikke slik at man skal teste to uker etter forventet mens els?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det være sikkert? Er det ikke slik at man skal teste to uker etter forventet mens els?

Nei, man kan teste samme dag som man forventer mensen. Da er den sikker. Om du ikke stoler på testen så venter du et par dager og tester igjen. Bruk morgenurin så er du helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...