Gå til innhold

slutte å røyke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så forbanna vanskelig å slutte å røyke

Hvorfor er det ikke bare å slutte å kjøpe sigs?

hvorfor må jeg kjøpe nye hele tiden?

hvorfor kan jeg ikke bare si til meg selv nå er det nok..

Jeg hyler snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enkelt og greit,du er avhengig. Som en narkoman

Mange klarer ikke slutte uten hjelp, av f.eks tyggegummi ,plaster eller medisiner som Champix eller zyban.

selv klarte jeg endelig å slutte med hjelp av Champix tabletter.Tøft som fy!! Men er i dag helt røykfri OG... jeg savner den ikke!

slutta.no er et sted noen finner hjelp og støtte

snakk med legen din ang røykeslutt og se om legen har andre ideer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET !!! Hvorfor??? ALLE andre klarer det, utenom meg!! Buhuuuu syns synd på meg selv! Og det er det jo på ingen måte ikke- vet jo at det går på viljen!!

F€&&kk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her

ja det og, alle andre klarer det bare ikke meg... de bare gjorde en dag og etter det har det blitt lett og ikke tenkt på røyk i hele tatt...

tiltak ja, lurer på hvilke tiltak jeg ikke har prøvd... så går det to timer så gir jeg opp.. huff... holdt på i månedsvis..

fa.....n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har du prøvd da? Høres som du egentlig ikke vil (eller er klar) for å slutte,du kommer med unnskyldninger

Selv røyka jeg i 25år og kuttet ut.Kan JEG ,kan du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts her

nei mulig jeg ikke er klar fordi det er akkurat som å slå beina under meg,,,hva skal da finne på hvis jeg ikke kan røyke? enda det er så pyton med lukt, og sitte på utstilling på veranda, dårlig helse, unødvendig bruk av penger, sniking på jobben osv..

Har tyggegummi, sugetabletter, plaster, men det hjelper ikke. Har fjernet all røyk fra huset, men da er det bare å kjøre på butikken igjen for nytt, helt håpløst. Jada meldt meg inn på slutta og men det har ikke gitt meg dårlig samvittighet ennå.

venter på det endelig nå er det nok minuttet...

hva er det som mangler egentlig har jo holdt på lenge med å bestemme meg hundre ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...