Gå til innhold

Hvorfor ikke Ms. Melk

mrnice

Anbefalte innlegg

Dere har sikkert sett den Mr. Melk kampanjen som Tine kjører for tiden. Personlig synes jeg den er ganske morsom.

Men, jeg lurer på om en Ms. Melk hadde blitt like godt mottatt her i Norge? Ville det ikke blitt et ramaskrik om likestilling og objektifisering av kvinner da?

Hvorfor gjelder ikke dette også for menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har sikkert sett den Mr. Melk kampanjen som Tine kjører for tiden. Personlig synes jeg den er ganske morsom.

Men, jeg lurer på om en Ms. Melk hadde blitt like godt mottatt her i Norge? Ville det ikke blitt et ramaskrik om likestilling og objektifisering av kvinner da?

Hvorfor gjelder ikke dette også for menn?

Grunnen til at Tine bruker en mann, er sikkert i forbindelse med budskapet om at melk bygger kroppen, gjør folk sterke og gir muskler.

Personlig har jeg ikke så veldig sansen for kampanjen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Tine lenger. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett en reklame og tenkt... "Herre Gud! En ape kunne gjort bedre!" :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker kun Q-melk! :biggrin:

Synes du Q-melk er bedre enn Tine-melk?

Kjæresten min er en melkedrikker av de store, og påstår at Q-melka smaker friskere. Mener å ha hørt at det går kortere tid fra melka kommer fra fjøset og til den havner i kartongen hos Q-meieriene. Vet ikke om dette stemmer, men Tine har mye større produksjon, flere bønder de skal hente fra og mer melk å ta hånd om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du Q-melk er bedre enn Tine-melk?

---

...men Tine har mye større produksjon, flere bønder de skal hente fra og mer melk å ta hånd om.

Ja, jeg syns den smaker bedre OG jeg liker tanken på å støtte en liten bedrift, i forhold til "giganten Tine". ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns den smaker bedre OG jeg liker tanken på å støtte en liten bedrift, i forhold til "giganten Tine". ;)

Enig med det!! SMaker ikke noe forskjell men jeg prøver å støtte Qmelk så godt jeg kan!! :jepp: :jepp:

Men jeg liker godt han Mr.Melk... :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg skjønner ikke poenget med Mr melk. Han skal liksom representere noe norsk, men hvorfor snakker han da med en veldig irriteende aksent? :klø: Jeg slår på en annen kanal hver gang han kommer på skjermen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Melk er kul.og da vi damer endeli har en mann some er litt lettkledd med muskler på tv.er for mye halvnakne damer overalt.skal det bli likestilling så må det bli flere reklamer med lignende mannfolk som mr.melk. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Helt enig! Dessuten er literprisen billigere, iallefall på kiwi der jeg handler :jepp:

Forøvrig synes jeg Mr. Melk er tåpelig :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke poenget med Mr melk. Han skal liksom representere noe norsk, men hvorfor snakker han da med en veldig irriteende aksent? :klø: Jeg slår på en annen kanal hver gang han kommer på skjermen.

Han er jo kjempemorsom ... men betingelsen for å le av det er jo at man forstår ironien. Aksanten oppstod i den første filmen da han skulle stå på ski. Den er et viktig ledd i den "perfekte mann" som han forestiller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater den reklamen.

Kjenner blodtrykket stige hver gang den dukker opp på skjermen.

Når jeg tenker etter er det den eneste reklamen som er mer irriterende enn den med Anna And... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen er vel et svar (evt. en kopi) av Old Spice-reklamene som har tatt internett med storm ;) De er fantastisk morsomme!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner har vært objekter i alle herrens år.

Nå er det søren meg på tide at vi tar igjen! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...