Pusekatt Skrevet 28. november 2003 #21 Del Skrevet 28. november 2003 Satser på at julestemningen kommer snikende på søndag da vi skal kjøpe utejuletre og sette lys på. Har også planlagt (for lenge siden) at vi skal drikke gløgg og spise epleskiver. Også skal jeg prøve å finne en eller annen form for adventsstake i dag. Jennifer KJØPE utejuletre?!? :o :o :o Trodde man bare heiv noen julelys på en granbusk man hadde i hagen, jeg.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. november 2003 #22 Del Skrevet 28. november 2003 Jada, altfor tidlig selvfølgelig. Kommer sikkert til å miste jule-følelsen om et par uker og det ville jo vært dumt. Vi har starta kor på jobben og når vi begynte å øve på deilig er jorden så kom julestemninga snikende. Og lukten av mandariner... det er nesten nok for å få pusla i julestemning det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. november 2003 #23 Del Skrevet 29. november 2003 Tror jeg kommer først i ordentlig julestemning lille julaften når treet er pyntet. Har sikkert noe med at jeg har eksamen t.o.m 16 desember og skal jobbe en hel masse i desember. Var faktisk på den årlige juletrefesten og selv om det ble sunget julesanger og vi drakk gløgg og ikke minst spiste godt, kom jeg ikke i julestemning. Hmm, sikkert fordi det ikke var snø ute, kanskje det var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå