Gjest sunshine-t Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 jeg har jaffal ikke det!! pleier å nynne på julesanger i juli jeg... så hvert år håper jeg at jeg skal komme i julestemning i riktig årstid når kommer dere i julestemning egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Nei. Kommer vel når jeg løper inn stuedøra hjemme på Julaften tenker jeg. Hjemme er i jula hos foreldrene mine. Nå er jeg bare irritert over alt det stygge julesurret som henger over alt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Bruker å komme i skikkelig julestemning når vi pynter treet, og lager i stand nisselandsbyen på lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Ja... og det tre dager før tiden :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Fyyyy skam seg!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Litt..Noen ganger når jeg står opp om morgenen får jeg sånn julestemning. :oops: Vi har nemlig røde gardiner på stua hele året og hvis det er et spesiellt lys ute, så blir det så fint inne :D Og imorgen skal jeg lage julevindu på jobb og henge opp julestjerna der, da regner jeg med at stemninga kommer krypende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 27. november 2003 #7 Del Skrevet 27. november 2003 Julestemningen kommer sigende sånn litt etterhvert - og det er definitivt noe på gang nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2003 #8 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg håper ikke julestemningen kommer før etter den 15. desember jeg... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. november 2003 #9 Del Skrevet 27. november 2003 Uff ja, nesten litt vel mye, kan nesten ikke vente til jul!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. november 2003 #10 Del Skrevet 27. november 2003 Så lenge det er snø på julaften, så skal jeg nok klare meg. pluss at i ddag kjøpte jeg skomaker andersens julekalender. ingen jul uten tøflus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. november 2003 #11 Del Skrevet 27. november 2003 Jepp! Helt deff i julestemning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. november 2003 #12 Del Skrevet 27. november 2003 Du ja! Du har jo ikke vært ute av den stemingen siden i fjor du! :o Kanskje jeg burde vært på kurs hos deg? Heheh!! Eller...heheh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2003 #13 Del Skrevet 27. november 2003 Ikke helt, men innimellom kjenner jeg julestemninga komme. Når jeg tenker på ter nøtter til askepott, hva jeg skal ha på meg, vurdere hvordan jeg skal dekke middagsbordet osv osv. Desverre opptar eksamen stort sett alle tankene mine for tiden, ikke lett å komme i julestemning av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. november 2003 #14 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg hater den jævla jula! Jeg søkte om å få den utsatt i år, men nissen kunne ikke hjelpe meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 #15 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg hater den jævla jula! Jeg søkte om å få den utsatt i år, men nissen kunne ikke hjelpe meg!! Også pynta puppene allerede...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. november 2003 #16 Del Skrevet 27. november 2003 Også pynta puppene allerede...? Kunne jo ikke være no' dårligere jeg...... Må liksom bare følge folket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 #17 Del Skrevet 27. november 2003 Ser du - du blir tatt av vinden du også... men jula starter alt for tidlig, jeg skal liksom holde meg til søndag i hvert fall... man blir ikke så matlei om man venter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. november 2003 #18 Del Skrevet 28. november 2003 Heheh!! Ja... Lurer på om jeg skal flytte prinsippene min til søndag i steden for til mandag som jeg alltid har gjort.. Det er jo tross alt første søndag i advent.. * lager masse unnskyldninger for å drikke gløgg* hehe!! Alt det andre klarer jeg meg fint uten frem til julaften om det var sånn om å gjøre alikevel... Så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. november 2003 #19 Del Skrevet 28. november 2003 Stemningen er her, ja! I år skal ikke samboer få ødelegge den gode stemningen heller! Tenke seg til for en sytegutt. :o Jeg kjøper ALLE gavene OG pakker dem inn. Den eneste han kjøper selv er den til meg. Mat og oppvartning får vi av familien. I år er det min familie (stort sett mamma)som skal stå for feiringa. Vi kommer til dekket bord og greier. Jeg og en av mine søstre tar oppvasken etter middagen som takk for strålende mat og hygge. Det gjør vi alltid. GLEDE SEG TIL JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. november 2003 #20 Del Skrevet 28. november 2003 Satser på at julestemningen kommer snikende på søndag da vi skal kjøpe utejuletre og sette lys på. Har også planlagt (for lenge siden) at vi skal drikke gløgg og spise epleskiver. Også skal jeg prøve å finne en eller annen form for adventsstake i dag. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå