Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Vi skal feire jul hjemme hos oss selv i år og får besøk av sambos familie. Jeg er egentlig vant med ribbe eller kalkun m/tilbehør, men vi skal ha skinkestek og kalkun i år. (Det er jeg som skal ha kalkun, så den er det ikke så farlig med). Desverre stoler jeg ikke på at sambo husker hvilket tilbehør de pleier å ha. Derfor hadde det vært fint om dere kunne hjelpe meg med lista mi. LISTE: Skinkestek(er) Kokte poteter Rosenkål Kokte gulrøtter Surkål og rødkål Tyttebær Lefse Flatbrød Til dessert skal vi ha riskrem og karamellpudding. Har dere noe å tilføye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Og selvsagt fløtesaus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Nei!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Nei, for den listen din ser bra ut Eller kanskje stuffing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Ikke? Så flott da gitt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Nei, for den listen din ser bra ut Eller kanskje stuffing Jeg tror kanskje at jeg dropper stuffing. Det er bare jeg som spiser kalkun, så det blir sikkert bare et kalkunbryst (pålegg resten av julen). Tror ikke at jeg gidder å lage så mye ut av kalkunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #7 Del Skrevet 27. november 2003 Like bra, og da har jeg ikke noen gode forslag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 27. november 2003 #8 Del Skrevet 27. november 2003 Svisker hører til skinkesteken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 27. november 2003 #9 Del Skrevet 27. november 2003 svisker og epler som er varmet i ovnen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. november 2003 #10 Del Skrevet 27. november 2003 Ok! Kom på en ting som jeg MÅ ha til svinestek.....SYLTEAGURK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. november 2003 #11 Del Skrevet 27. november 2003 Svisker :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #12 Del Skrevet 27. november 2003 Svisker er notert på lista. Epler tviler jeg på at de pleier å ha.. ettersom sambo rynket fryktelig på nesa da jeg nevnte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanssen Skrevet 28. november 2003 #13 Del Skrevet 28. november 2003 Tilbehør: I jula liker mange å ha epler (kan gjerne stekes sammen med stek eller kalkun) til stek. Husk også på å sette frem sennep. Lykke til ! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #14 Del Skrevet 28. november 2003 Skal du koke eller steike skinken? Kom til å tenke på at sennep på skinkesteiken er veldig godt når en steiker den i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 29. november 2003 #15 Del Skrevet 29. november 2003 Epler tviler jeg på at de pleier å ha.. Kanskje Lea kan overraske sine svigers med noe nytt da...? Da får søte Lea en ekstra gull-stjerne i margen, vettu... Men de kan nok ikke klage ellers heller, for det hørtes ut som om du har fått med ALLT! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. november 2003 #16 Del Skrevet 29. november 2003 Min svigerfamilie er ikke særlig åpne for nye ting. Om jeg tar sennep på steken eller steker epler sammen med den, så tror jeg at det blir mye kald stek de neste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 29. november 2003 #17 Del Skrevet 29. november 2003 Min svigerfamilie er ikke særlig åpne for nye ting. Om jeg tar sennep på steken eller steker epler sammen med den' date=' så tror jeg at det blir mye kald stek de neste dagene.[/quote'] Nei vell da... Da sparer du deg det ekstra-arbeidet... Du risikerer heller ikke å misse de allerede oppnådde "stjerner i margen"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå